quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:13 schreef -Hans- het volgende:American Boy
. Ook wel een van mijn favo platen van dit jaar.
........ neeeeeeee
Haha same here.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:17 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb net echt in een deuk gelegen toen ik zag dat Hans weer de lapo had!
Echt, hoe krijg je het voor elkaar!
Ik speelde altijd Scrabble met mijn oma maar ze liet me altijd winnen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:19 schreef Sirolf het volgende:
Ik zie trouwens net dat het Glazen Huis zal worden gesloten door minister van Ontwikkelingssamenwerking (driedubbele woordwaarde!) Bert Koenders.
Koendersquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:19 schreef Sirolf het volgende:
Ik zie trouwens net dat het Glazen Huis zal worden gesloten door minister van Ontwikkelingssamenwerking (driedubbele woordwaarde!) Bert Koenders.
Ik had vooral een "niet weer he" moment. Kon er ook wel om lachen maar niet te lang want anders duurt het openen weer te lang.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:17 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb net echt in een deuk gelegen toen ik zag dat Hans weer de lapo had!
Echt, hoe krijg je het voor elkaar!
1 van de verrassingen van het jaar vind ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
met calvin harris scoren we hier altijd goed
Jammer dat je gaat Noortje..quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:20 schreef Noortje. het volgende:
Oh liedje af, welterusten!
Fijne laatste uitzending van het jaar nog Kevin + Rudy, tot 2009!
Ik weet het.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer dat je gaat Noortje... trusten !!!
Zeeuwse Bolussen bij de plaatselijke bakker maken?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Piles het volgende:
Ik ben blij
Krijg net een hele toffe stageopdracht toegestuurd![]()
Hoezo op de valreep
Hopen dat het wat wordt
Lief !quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik zal over jullie dromen.
Doekje bij je?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik weet het.
Zo goed nou ook weer nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zeeuwse Bolussen bij de plaatselijke bakker maken?
* Sersjee bestelt vast schone lakens voor Noortje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ha. Hahahahahaquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
* Sersjee bestelt vast schone lakens voor Noortje.
[/quote
][quote]Op vrijdag 12 december 2008 22:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Doekje bij je?
Familie van Rick Romijn ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
vanavond zit trouwens Michiel ´Afzuigkapfilter´ Romijn achter de knoppen!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
vanavond zit trouwens Michiel ´Afzuigkapfilter´ Romijn achter de knoppen!
Kan die niet weer gaan bloggen? Vond het altijd wel geinig...quote:
Ja dat was ook altijd leuk leesvoer jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan die niet weer gaan bloggen? Vond het altijd wel geinig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |