quote:Op zaterdag 13 december 2008 04:53 schreef Marmex het volgende:
Dan kun je het makkelijker onthouden
artikels zijn hele andere dingenquote:Op zaterdag 13 december 2008 04:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Omdat die artikels vernoemd zijn naar personen/plaatsen ofzo?
Dat zijn de 2 schiereilanden iddquote:Op zaterdag 13 december 2008 04:57 schreef Yurithemaster het volgende:
yacatan, baja de california en uh
Een nicht van mij heeft een jaar of 6 op een mexicaans eiland gewoont, hoe heet dat ook al weerquote:
Ik heb stiekem gezochtquote:Op zaterdag 13 december 2008 05:01 schreef Marmex het volgende:
Galapagos eilanden
Ja er is echt maar 1, 1 groot eiland, heel toeristisch.
Ik dacht dat de schiereilanden moeilijker waren dan het eiland..... Niet dus
Ja ik kreeg ook twijfels, maar ik bedoel die grote, bekende in het oosten van Mexico. Vlakbij Yucatan dus. Boven Belize, bij het tweede grote rif van de wereld, het Belize Barrier Reef.quote:Op zaterdag 13 december 2008 05:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem gezocht, het klopt niet helemaal dat er maar 1 is. Maakt verder niet uit, degene waar je op doelt is wel logisch.
Idd. de Rolling Stones in de huidige bezetting van 4 man, geen oude leden dus.quote:Op zaterdag 13 december 2008 05:22 schreef Yurithemaster het volgende:
star, best, lennon, mcartney
dat zijn de beatles![]()
ik vond minstens 15 eilandenquote:Op zaterdag 13 december 2008 05:21 schreef Marmex het volgende:
Het antwoord was Cozumel.
Ok andere vraag:
Muziek:
Achternamen van de bandleden van de Rolling Stones?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Op zaterdag 13 december 2008 05:26 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ik vond minstens 15 eilandenHet zijn er veel meer zelfs. haha
Ik dacht dat je op guadalupe doelde, die is qua naam aardig bekend.Guadaloupe is toch Frans? Van Pointe-a-Pitre?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hier heb ik bij boodschap al geen voorbaat aan.
de drummerquote:Op zaterdag 13 december 2008 05:28 schreef lubje25 het volgende:
Jagger Richards Watts en die 4de, shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |