jeeejquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
vanavond al onze favorieten van 2008 in de playlist!
Die naneuk is altijd de grootste afknapper van srquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me wel, volgende week is SR en daarna de "naneuk".
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
in dat geval schuiven we hem door naar ons laatste uur
Het viel ons vorig uur al op dat er niks van The Killers in de lijst staat. Human had ik er toch wel in verwacht, en ook de plaat van Jason Mraz vonden we opvallend (ik ken 'm zelfs niet eens).quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
vanavond al onze favorieten van 2008 in de playlist!
niet lief?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je neemt die ratten niet mee als Sandstorm in mijn flatje achter "the wheels of steel" staat he
Nee moet er morgen vroeg uit. En ik ben nu al eigenlijk heel dood.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan ook blijven tot je het echt niet meer trekt
En terecht geen Killers wel Blood Red Shoes en Sanogoldquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het viel ons vorig uur al op dat er niks van The Killers in de lijst staat. Human had ik er toch wel in verwacht, en ook de plaat van Jason Mraz vonden we opvallend (ik ken 'm zelfs niet eens).
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:10 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Waaaahhh![]()
![]()
Waarom zit ie binnenstebuiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |