Die lijst kan toch ook gewoon in 1 post...?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
22-23
Ting Tings - That's Not My Name
Mystery Jets - Two Doors Down
Estelle ft Kanye West - American Boy
Dizzee Rascal ft Calvin Harris - Dance Wiv Me
The Black Kids - I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance With You
Santogold - L.E.S. Artistes
Blood Red Shoes - I Wish I Was Someone Better
De Jeugd Van Tegenwoordig - Hollereer
Kensington - Live in de studio
Alphabeat - Fascination
HIT ME TV - A Public Thing
Meer dan genoeg. Telkens eentje meer maken dan de tegenstander en je wordt kampioen.quote:
waarheid als eenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. Telkens eentje meer maken dan de tegenstander en je wordt kampioen.
En toch hoop en denk ik dat AZ kampioen wordt...
hij wil ook een klachtquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die lijst kan toch ook gewoon in 1 post...?
Nee, want dan moet je steeds terug zoekenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die lijst kan toch ook gewoon in 1 post...?
Tja, ze spelen het mooiste voetbal.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarheid als een, gun het AZ ook erg
Je neemt die ratten niet mee als Sandstorm in mijn flatje achter "the wheels of steel" staat hequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Doeiiii Ekstra Weekend.... Tot volgend jaaaaaaaaaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me wel, volgende week is SR en daarna de "naneuk".quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nu officieel, is dit ook voor jullie de laatste uitzending dit jaar ?
Ziet er lekker uit ja! Helaas heb ik slaap nodig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
vanavond al onze favorieten van 2008 in de playlist!
Dan ga ik hem op YouTube luisteren.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
in dat geval schuiven we hem door naar ons laatste uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |