Nog niet, ze komt pas de 25e aan. Ik zal nog wel eens posten wat ze er van vond.quote:Op maandag 22 december 2008 21:32 schreef W1ZZ het volgende:
Ach, met Musk to Musk heb je mijns inziens een prachtige geur gekocht! Heb je 'm al gegeven en hoe vond ze 'm???
Klinkt goed! Ergens winkels in NL waar ie te proberen is?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:46 schreef W1ZZ het volgende:
En ook zojuist 100ml Mouchoir de Monsieur van Guerlain via eBay aangeschaft. Een mooie oude geur uit 1904 met een straffe dosis civet, roos, iris, jasmijn en vanille.
[ afbeelding ]
Ahh, dat lijkt me nou een fijn plan. Of Florence, kunnen we lekker de deur platlopen bij Lorenzo Villoresi en Santa Maria Novella!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:05 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Daar is vast ook wel het een en ander te bezoeken en anders treffen we elkaar wel bij 10 Corso Como in Milaan.
balm zegt al genoeg he, smeerseltje.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:22 schreef trifko het volgende:
weten jullie misschien of de aftershave balm van acqua die gio (armani) of dat een vloeistof/liquid is of is het een smeer/creme dingetje?
L'artisan Fleur de Liane of in een goedkoper segment Hermès Un Jardin après la Mousson hebben allebei een geur van meloen er in gecombineerd met wat andere groene tinten.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
Zou er een geurtje bestaan wat de aroma van bosvruchten of meloen/komkommer/aardbei heeft?
Sure, ik heb al 3 keer meegedaan en nog steeds niks gewonnenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
Willen LKS en jij samen doen met mijn extra sample Une Rose Chypree?
Ik werd er ook niet echt warm of koud van eerlijkgezegd. Ik denk dat het wel een geschikt parfum kan zijn voor iets oudere dames. Zowel m'n moeder als m'n bedrijfsleidster heb ik 'm laten proberen en die waren allebei erg enthousiast.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:16 schreef W1ZZ het volgende:
Err LKS, vind je die Dans tes bras wat? Ik heb m nu ook op m'n arm en vind het een grandioze misser
Terre D'hermes?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:36 schreef Bartaz het volgende:
Bedankt voor je antwoord! Ik heb ze al donker en stabiel qua temperatuur staan, dus dan komt het wel goed denk ik. Ik zag me over een jaar al mijn halve collectie weggooien...
Leuke hobby inderdaad, maar als ik had geweten dat ik hier zoveel geld in zou stoppen had ik nooit mijn eerste duurdere geur gekocht en was ik gewoon Adidas TeamForce blijven gebruiken
Misschien kunnen jullie me verder ook nog helpen: ik zoek iets in de trent van JPG le Male (jaja, ik ben de zoveelste die 'm heeft, maar hij ruikt gewoon erg lekker) of YSL Body Kouros, een echte wintergeur dus. Wellicht om verder nog rekening mee te houden: ik ben 20, dus geen geuren die ik daarna aan mijn opa moet doneren
(ik ben al een keer de mist in gegaan met Gucci Envy, wederom een blind buy... dat doe ik ook niet meer...)
Intimately Beckham vind ik meer bij een oudere doelgroep horen. Burberry London heeft mijn vader, dus die heb ik vanmorgen eens gebruikt en die is best lekker, al heb ik het eerste half uur het idee gehad dat ik in de wierook zat. Volgens BN moet dat bergamot, lavendel, kaneel of peper zijn, aangezien die in de top notes zitten, maar dat is toch duidelijk niet wat ik ruik...quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Burberry London al geprobeerd? Of Intimately Beckham heet dat ding geloof ik? Dat zijn makkelijk draagbare wintergeuren.
Ga ik van de week maar eens proberen dan, bedankt voor je suggestie!quote:
ben het vandaag vergetenquote:Op zondag 28 december 2008 19:00 schreef samantje89 het volgende:
oew die van Ed Hardy is best lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |