quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:36 schreef W1ZZ het volgende:
Stereo en
sitting in a tree, K I S S I N G
![]()
Heb trouwens nog geen pms ontvangen lui, gaarne bestelling plus adres vóór morgenavond!
Goed verhaalquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ken Ava Luxe alleen van jouw sig, v_a.
Even een anecdote: ik weet nu hoe Chanel's Coco Mademoiselle EdP ruikt.
Ik stond met een
te praten in de kroeg toen ik haar complimenteerde met haar geurtje. Ze zei dat het een heeeeeeel duur geurtje was (en ik bij mezelf: '
nu niet over je decants en eBay beginnen! '), maar dat ie vast wel in de top 10 van Douglas geuren stond.
Dus met pokerface: "Ja, het is Coco Mademoiselle, of niet? Die staat je echt goed!" Bleek dat 'em ook nog te zijn.
Rest van de avond ging ook vrij aardig.
quote:
Ik heb deze week echt een complimentenweek. Werk bij een museumcafé als bijbaantje, en van twee collega's plus echt drie gasten ofzo complimenten gescoord. Eén collega heeft er een sport van gemaakt om te determineren waar ik naar ruik. Tam Dao: "Je ruikt naar wierrook!" Jour de Fête: "Amaretto!" Philosykos: "Wie heeft die kokosmeur opgespoten?" Hee, je kan niet alles hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:46 schreef Horloge het volgende:
Overigens, om maar eens zo'n BN-vraag te stellen: welke parfums krijgen jullie complimenten op? Alleen op reguliere geuren of worden niche parfums ook gewaardeerd?
Nice, niche geurtjes dus ook. Ik vraag me nog steeds af of mensen überhaupt mijn parfums ruiken, krijg echt zelden commentaar/complimenten erop. Of misschien durven ze er niks van te zeggen.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:16 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
Ik heb deze week echt een complimentenweek. Werk bij een museumcafé als bijbaantje, en van twee collega's plus echt drie gasten ofzo complimenten gescoord. Eén collega heeft er een sport van gemaakt om te determineren waar ik naar ruik. Tam Dao: "Je ruikt naar wierrook!" Jour de Fête: "Amaretto!" Philosykos: "Wie heeft die kokosmeur opgespoten?" Hee, je kan niet alles hebben.
Hij was wel geshockeerd toen ik 'm vertelde dat Tam Dao eigenlijk een mannengeurtje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |