quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:17 schreef on_air het volgende:.
Ga vanaf de bank verder luisteren. Zonder pc en internet verbinding.
Ik wilde net zeggen dat het volgens mij Margriet Wesselink is, maar dat is nu wel bevestigd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:16 schreef -Hans- het volgende:
WIe is die chick ?
Ze zal toch nog wel te zien zijn op tv, of dat ook niet?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:18 schreef Sersjee het volgende:
"Daar luister ik nooit naar"![]()
Margriet gaat weg
quote:
Jammerquote:
Ik kijk nooit naar nieuws op tv...quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze zal toch nog wel te zien zijn op tv, of dat ook niet?
quote:
Uitslapen denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Is het al bekend wat Rob gaat doen?
Behalve mensen in vervoering brengen...
Bietjesquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die hadden we ook laatst maar godzijdank hoefde ik daar niet van mee te eten.![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]Net gebakken aardappeltjes met vis gehad
Naisquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:24 schreef Brennel het volgende:
JJAJAJAJAJA het is nu echt weekend
En wat voor één: morgen om deze tijd dobber ik op een cruiseschip op zee, onderweg naar Newcastle![]()
Ah, de stedentrip met DFDS vanaf IJmuiden? Da's leuk!quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:24 schreef Brennel het volgende:
En wat voor één: morgen om deze tijd dobber ik op een cruiseschip op zee, onderweg naar Newcastle![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:24 schreef Brennel het volgende:
Het altijd gezellige Newcastlequote:Op vrijdag 12 december 2008 19:24 schreef Brennel het volgende:
Tof ja !quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:24 schreef Brennel het volgende:
Dat jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ah, de stedentrip met DFDS vanaf IJmuiden? Da's leuk!
Die waren zeker ergens in de aanbieding, die heb ik vanavond ook al op, samen met spinazie en braadworst.quote:
Da's inderdaad wel handig, want in januari gaan we met de selectie naar Arsenal - Bolton Wanderers. Scheelt weer qua bierquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Handig, nu het pond zo belachelijk laag staat
.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel handig, want in januari gaan we met de selectie naar Arsenal - Bolton Wanderers. Scheelt weer qua bier
Hij lijkt wel een beetje op Koert W. zo...quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.flickr.com/photos/michielveenstra/3103143852/
Ken alleen deze uitvoeringquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Blijft aardig. Vooral in die ene soul-mix.
Nu je 't zegt jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op Koert W. zo...
Wie?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op Koert W. zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |