Voor Edwin sws want die doet verder weinig spannends op 3FM....quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:10 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij is het inspreken van de uuropener het hoogtepunt van de week voor Domien en Edwin![]()
![]()
![]()
Je moet ook niet zo hard werken, doe ik ook nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:11 schreef Broekie het volgende:
* Broekie gaat EkStra Weekend vanuit z'n warme bedje bekijken, voor zover hij niet meteen als een blok in slaap valt that is...
'k ben me toch een partij gaar zeg
HUH ?quote:
Eejquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:11 schreef Broekie het volgende:
* Broekie gaat EkStra Weekend vanuit z'n warme bedje bekijken, voor zover hij niet meteen als een blok in slaap valt that is...
Die doet aardig wat op radio2 als invaller.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor Edwin sws want die doet verder weinig spannends op 3FM....
Ben je tenminste goed klaargemaakt. Al dat rauwe is ook niksquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:11 schreef Broekie het volgende:
Dat. Dus.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
WWWEEEEEEEEEKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNDDD!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ze hadden een tijdje geleden de videostream ook op 16:9 gezet, maar dat is toen 2 weken later weer teruggezet naar 4:3... geen idee waarom!quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:14 schreef Dichterbijer het volgende:
Wel k*t dat die webcam een 4:3 verhouding heeft terwijl het gewoon een 16:9 stream is
Maar via VideoLAn ff de beeldverhouding aangepast
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:14 schreef Dichterbijer het volgende:
Wel k*t dat die webcam een 4:3 verhouding heeft terwijl het gewoon een 16:9 stream is
Maar via VideoLAn ff de beeldverhouding aangepast
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ben je tenminste goed klaargemaakt. Al dat rauwe is ook niks.
Pff... heb ik daarvoor die kabels getrokken daarquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze hadden een tijdje geleden de videostream ook op 16:9 gezet, maar dat is toen 2 weken later weer teruggezet naar 4:3... geen idee waarom!
Echte Ierse Proseccoquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:14 schreef Litton-Lane het volgende:Echt weekend
En een lekkere. Eten is bijna klaar.
Prosecco staat koud. Drinken we op Ierland!
Ik had bietjes.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:16 schreef TheZapster het volgende:
BBBBBOOOOOOOOOOOOEEEEEEEERRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNKKKKKKKKOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLL met worstttttttttttttttttttttttttttttt![]()
![]()
Jij hier??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |