Dure pizza.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:13 schreef Ravage het volgende:
Huh.. ze vragen om fooi?
Wat zeggen ze dan: de pizza is ¤ 17,20 maar maak er maar ¤ 20 van?
hier adverteren ze met binnen 45 minuten bezorgt anders graties (ja met de equote:Op vrijdag 12 december 2008 18:24 schreef henkdevlieg het volgende:
Hier vragen ze nooit om fooi. Reken ook maar niet dat ze dat krijgen.
"We komen er binnen een half uur aan"
Uur later komen ze aankakken met koude pizza's ;r
Ja hier dus niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hier adverteren ze met binnen 45 minuten bezorgt anders graties (ja met de e)
haha wat een meesterlijke tactiek van zequote:Op vrijdag 12 december 2008 18:32 schreef Topspin het volgende:
Heel irritant is wanneer ze uren gaan zoeken in hun beurs of ze wel genoeg geld hebben om terug te geven. Alsof ze erom vragen van...." Laat de rest maar zitten". Ben geen gieregaard die geen fooien geeft, een keer 5 euro fooi op een pizza gegeven tijdens het EK omdat de medewerker tijdens de wedstrijd moest werken, verder rond ik het bedrag ook vaker af naar boven. Maar als ze dan met opzet lang gaan zoeken naar wisselgeld dan draait mijn maag ook 10 keer om. Dan is het ook niet zomaar zoeken naar wisselgeld om terug te geven, ze zijn dan niet op zoek naar 2 euro en 80 cent, ze rommelen dan ERG lang wat in die beurs met de hoop dat ik zeg,.....' Het is goed zo". Alsof je na 1000 keer bezorgen nog steeds niet goed weet te zoeken naar geld in de beurs
Dit zou een apart topic verdienen. Zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:32 schreef Topspin het volgende:
Heel irritant is wanneer ze uren gaan zoeken in hun beurs of ze wel genoeg geld hebben om terug te geven. Alsof ze erom vragen van...." Laat de rest maar zitten". Ben geen gieregaard die geen fooien geeft, een keer 5 euro fooi op een pizza gegeven tijdens het EK omdat de medewerker tijdens de wedstrijd moest werken, verder rond ik het bedrag ook vaker af naar boven. Maar als ze dan met opzet lang gaan zoeken naar wisselgeld dan draait mijn maag ook 10 keer om. Dan is het ook niet zomaar zoeken naar wisselgeld om terug te geven, ze zijn dan niet op zoek naar 2 euro en 80 cent, ze rommelen dan ERG lang wat in die beurs met de hoop dat ik zeg,.....' Het is goed zo". Alsof je na 1000 keer bezorgen nog steeds niet goed weet te zoeken naar geld in de beurs
Een bezorger.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nou daar zit een ander kant aan.
Je krijgt zo'n verplichte portomonnee mee en die is reinste kut kwaliteit.
Het vakje voor wisselgeld krijg geen normaal mens wat uit zonder dat hele ding om te keren.
Dan loop je weer het risico dat alles op de grond tieft dus het word vaak graaien.
Geloof je dit nou zelf?quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nou daar zit een ander kant aan.
Je krijgt zo'n verplichte portomonnee mee en die is reinste kut kwaliteit.
Het vakje voor wisselgeld krijg geen normaal mens wat uit zonder dat hele ding om te keren.
Dan loop je weer het risico dat alles op de grond tieft dus het word vaak graaien.
Die geef ik altijd een klap in hun gezicht als cadeauquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:45 schreef Het_hupt het volgende:
En die misselijke zigeuners met hun trekkasten bij supermarkten
geregistreerd op: vrijdag 12 december 2008 @ 18:05quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:10 schreef BaasbovenBaas het volgende:
DONDER OP![]()
Het is niet mijn schuld dat je een baan hebt met een te laag basis loon
Toen ik "vroegah" BBQ (en bijbehorende vleeswaren) deed bezorgen bij mensen liet ik mijn portemonee regelmatig "per ongeluk" in de bus liggen... 9 van de 10 klanten hebben dan ook zoiets van: Laat maar zitten... (zeker als het om relatief weinig wisselgeld op relatief grote bedragen gaat).quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:32 schreef Topspin het volgende:
Had je maar vakken vuller moeten wordenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
/bezorger meldt*
Bull-shit, ik vraag nooit om fooi, en als ik geen wisselgeld heb, omdat ik onderweg bij een ander adres mijn wisselgeld op had moeten maken, zeg ik dat, en vaak is het donker, omdat mensen geen verlichting of wat dan ook voor hun deur hebben, en heb je ook van die kut portemonneetjes en zit je in de regen, en als je je portemonnee omkeert als je wel wat hebt gaat de helft er niet uit en de andere helft komt op de grond...
En oja, in de regen 25 minuten rijden naar een huis en dan geen fooi krijgen
of mannelijke hoer.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:33 schreef Inca het volgende:
[..]
Had je maar vakken vuller moeten worden
Fooien worden juist veel te snel verwacht. ik geef fooi als ik vind dat ik bovengemiddelde service krijg. hoe een pizzabezorger dat voor elkaar zou moeten krijgen is me een raadsel, is iig nog nooit gebeurt. maar voor het op zn brommertje stappen en mijn pizza bezorgen hoeft ie van mij geen fooi te verwachten, dat is gewoon zn baan. als dat te weinig verdient moet ie bij zn baas zijn, of fatsoenlijk werk zoeken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:12 schreef TLC het volgende:
Mensen die te kleinzielig zijn om 25 Eurocent of zo als fooi te geven
Een fooi is leuk om te geven en leuk om te krijgen maar de categorie acties als 'lang gaan zoeken naar kleingeld, uberhaupt geen kleingeld hebben etc' -> rot lekker opquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:16 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Fooien worden juist veel te snel verwacht. ik geef fooi als ik vind dat ik bovengemiddelde service krijg. hoe een pizzabezorger dat voor elkaar zou moeten krijgen is me een raadsel, is iig nog nooit gebeurt. maar voor het op zn brommertje stappen en mijn pizza bezorgen hoeft ie van mij geen fooi te verwachten, dat is gewoon zn baan. als dat te weinig verdient moet ie bij zn baas zijn, of fatsoenlijk werk zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |