rightquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben zuipen, alles wat ik later nog kom posten is gelogen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter nog: ik was gehacked en kon er niets aan doen
Deed ik ook .. Gestopt ik vind het rete irritantquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, die krantjes neem ik nooit, dat vind ik dan zielig enzo, ik geef hem gewoon zomaar geld.
Precies. En daarom is het nu zo anders als toen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar dan ga je nog steeds niet om 6 uur belletje trekken denk ik dan
Pakkie shag is ook goedquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, die krantjes neem ik nooit, dat vind ik dan zielig enzo, ik geef hem gewoon zomaar geld.
Gaan ze eerder dood (weg)quote:
Ja, maar dan kijkt ie me zo aan van? Hallo? Geld?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Deed ik ook .. Gestopt ik vind het rete irritant
"Alles wat ik later post is gelogen...."quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter nog: ik was gehacked en kon er niets aan doen
Ik ook. Zaterdag's ga ik zelfs naar een andere winkel om dat geschooi te ontwijken. RETE irritant.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Deed ik ook .. Gestopt ik vind het rete irritant
Vroeger had je trouwens ook nog dat de krant pas 's middags bezorgd hoefde te worden, was een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Precies. En daarom is het nu zo anders als toen.
Je moet er niet om schooien. Toen kwam het va de mensen zelf uit. Maar tegenwoordig schijnt dat niet mer te bestaan.
Ik weet nog dat vorig jaar de buurjongen heel raar opkeek, dat ik hem een enveloppe gaf met daarin geld. (buurjongen is dus mijn krantenbezorger)
Zijn pa zei dat dat tegenwoordig niet meer zoveel gebeurt.
Nee, dan moet je ze geld gevenquote:
Ben dat schuldig voelen zat. Ze zijn altijd zo lief en aardig. lachen en knikken. Doe er niet meer aan. Als ze de de hele dag voor de AH kunnen hangen kunnen ze net zo goed achter de kassa zittenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar dan kijkt ie me zo aan van? Hallo? Geld?
En dan denk ik, ohwja, geld!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook. Zaterdag's ga ik zelfs naar een andere winkel om dat geschooi te ontwijken. RETE irritant.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Dan ben jij net zo erg als ik! Als je er voor naar een andere winkel moet, heb jij er ook moeite mee ze voorbij te lopen!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben dat schuldig voelen zat. Ze zijn altijd zo lief en aardig. lachen en knikken. Doe er niet meer aan. Als ze de de hele dag voor de AH kunnen hangen kunnen ze net zo goed achter de kassa zitten
quote:
Optiefe met die kut OPquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |