Wintersporte? Waar ga je heen en wat doen? Skieen? Snowboard? Of naar een warm landquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben niet eens in Nederland met kerst
Mmmm okeejquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Spanjeals het maar warmer is dan dat het hier was, had geen geld voor wintersport
Hehe netjesquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja van komende woensdag tot de vrijdag eropHelemaal aan het zuiden aan de kust is het toch dik 15 graden nu dus goed te doen
Ik moest lachenquote:
Mooz! Alles goed jochie?quote:
Zegt ie nou jochie tegen mijquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mooz! Alles goed jochie?
Fijn om ff in het Nederlands te communiceren hier
Je bent 20, ik ben 8 jaar ouderquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zegt ie nou jochie tegen mij
Ja met mij gaat alles goed
En met jou?
Okeej ouwequote:Op zaterdag 13 december 2008 20:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je bent 20, ik ben 8 jaar ouder![]()
Voor mij een jochie ja (en dat is niet heel negatief bij mij)
Hier alles prima, vanavond Boekarest onveilig maken
Mja als je zoals ik heel Nederland eigenlijk wel gezien hebt qua uitgaan (horeca verleden als werknemer in allerlei zakenquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Okeej ouwe
Is beetje leuke stad om uit te gaan?
Lolquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja als je zoals ik heel Nederland eigenlijk wel gezien hebt qua uitgaan (horeca verleden als werknemer in allerlei zaken) Dan is dit wel een verademing ja
Je moet hier alleen uitkijken dat je niet een of andere louche tent in duikt die er aan de buitenkant als een bar/discotheek uitziet maar een hoerentent/stripteasetent blijkt te zijn![]()
Uitgaan in de andere discotheken is hier beregezellig!
Ja eigenlijk wel. Alles gaat heel gemoedelijk.quote:
Ik ben nu pas thuisquote:
whahaha.. das ook lekker optijd..quote:Op zondag 14 december 2008 02:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik ben nu pas thuisik duik ook zo maar gelijk m'n bed in
Ik weet niet of je die film gezien hebt....maar Leonidas komt er niet geheel lekker vanafquote:Op zondag 14 december 2008 15:48 schreef Moozzie het volgende:
And now i will protect it with my life
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohnee een indringer!!quote:Op zondag 14 december 2008 17:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik weet niet of je die film gezien hebt....maar Leonidas komt er niet geheel lekker vanaf
wtfquote:Op zondag 14 december 2008 15:48 schreef Moozzie het volgende:
And now i will protect it with my life
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mogguhquote:Op maandag 15 december 2008 07:49 schreef Sm0keZ het volgende:
DIt is toch niet te geloven trouwens. De wijk waar ik nu zo'n 15 jaar woon, heb ik nog nóóit een enkele politieagent gezien. Kom ik vanmorgen bij m'n auto, had ik blijkbaar om 05:40 een prent gekregen voor fout parkeren
Mogguhquote:Op maandag 15 december 2008 07:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh
Einde van het jaar Smokez... hij zit wrs nog niet aan zijn bonnenaantal...
Dat kan natuurlijk... Ik heb ook zo'n gluurman, die alles ziet... hij had zelfs een inbraak in mn auto om 03.30 gezien... dus dat was dan wel positief...quote:Op maandag 15 december 2008 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
Mja, ik vermoed dat een van m'n buren denkt bij de NSB te zitten oid. No way dat de politie uit zichzelf zó vroeg al rond gaat kijken in onze wijk.
Met een beetje mazzel kom ik er nog eens achter wie er gebeld heeft
quote:Op maandag 15 december 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
Godsamme wat voel ik me klote (Smokez zegt: Moet jij je handen uit je zakken halen) en beroerd zeg... sinds gisteravond al barstende hoofdpijn, vannacht ontzettend beroerd geslapen... en nu alweer op werk zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |