my little pony get pwniedquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef Logician het volgende:
En nu probeert maya er vandoor te gaan met een my little ponybrb
Hehe slechter dan dit is niet meer mogelijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jep ik zit weer in Boekarest.
Jezus die knie van jou...die is echt nog slechter dan de mijne
ben er ff weg van, eten halen![]()
Fijn weekend!
Cyaquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jep ik zit weer in Boekarest.
Jezus die knie van jou...die is echt nog slechter dan de mijne
ben er ff weg van, eten halen![]()
Fijn weekend!
Inderdaad, maar ja, dat is nu afwachten hequote:Op vrijdag 12 december 2008 20:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hopenlijk gaat het goed en krijg je een vast contract. Zit je in ieder geval veilig
Moffen afknallen is altijd leukquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gaat lekker, heb weekend, maar ga nu met call of duty maar ff wat duitsers afknallen...
later
Cyaquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:20 schreef Logician het volgende:
* Logician gaat maar eens heroes kijken, dan nog ff GW spelen en dan douchen en optutten![]()
![]()
![]()
Doei lieve kijkbuiskindjes!![]()
Dat zal C wel een handige plek gevonden hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:14 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee mijn fretten zijn op oorlogspad vandaag, er is hier net ook al een plant gestorven en ik heb net na 15min zoeken uiteindelijk de wii remote controler terug gevonden in de wasmand
goed nieuws.. nu hebben we nog 3 afleveringen te zien!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:13 schreef Logician het volgende:
En terwijl ik dat schrijf krijg ik het goede bericht dat:
Heroes.S03E12.HDTV.XviD-LOL.avi * 349 MB 100.0 %
Heb net alle 3 de afleveringen achter elkaar gekekenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
goed nieuws.. nu hebben we nog 3 afleveringen te zien!
of waren het er inmiddels al 4.. is de tel serieus kwijt
nou ja zeg.. nog lekker lopen kwijlen op Peter dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb net alle 3 de afleveringen achter elkaar gekeken![]()
![]()
![]()
En nu snel douchen![]()
![]()
![]()
![]()
Damn right!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:11 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou ja zeg.. nog lekker lopen kwijlen op Peter dan?
have fun!
hubbah hubbahquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:15 schreef Logician het volgende:
[..]
Damn right!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
waarom denk je da'k ga douchen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:22 schreef Logician het volgende:
Ja ja sorrie moest je reactie gewoon ff weten![]()
![]()
DOEI!
Da's ook weer zoquote:Op zaterdag 13 december 2008 09:24 schreef Mjahtogh het volgende:
Ja dit weekend de lul maar wel volgende week maar 2 keer te komen![]()
En daarnaast is natuurlijk een weekend dienstje dikke euro's
quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:46 schreef Mjahtogh het volgende:
Hehe werk bij Rijkswaterstaat, Operator zoals ze zo duur tegenwoordig ordinaire verkeersleiders en sluiswachters noemen![]()
Lekker hoor de volcontinue
Kijk, dat zijn de baantjesquote:Op zaterdag 13 december 2008 09:50 schreef Mjahtogh het volgende:
Super relaxed werk, serieus zo'n baan kan je niet eens verzinnen(en het betaald ook nog eens boven modaal
)
Alleen maar met een kruiwagentje
Ambtenarenquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:01 schreef Mjahtogh het volgende:
Ja komt helemaal goed1 nadeel kan ik tot nu toe maar bedenken bij dit werk.... 1 januari mag ik ook komen om 7:00 s'morgens...... wel voor 300% betaald dus is een beetje een plijster op de wonde hehe
Was ie te slecht?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja gaat wel goed eigenlijkgister de bassiste uit de band gekickt
![]()
Verkeerde bandquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Sociaal gestoordpast als persoon er totaal niet tussen
Nee eigen muziek, covers spelen is voor mensen die ballen in hun boom hangenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maken jullie ook zelf muziek of spelen jullie alleen ander mans muziek?
Paas eens watquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee eigen muziek, covers spelen is voor mensen die ballen in hun boom hangen
Dat zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja er staan alleen gare crappy opnames online
Ik heb geen boom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |