Nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey sgele
Hoe is het daar aan de andere kant van europa
Beetje wit al?
Ik wil niet over het weer van hier pratenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
Vorig jaar rond deze tijd zat ik hier dus ook, en toen kon ik het vliegtuig niet terug naar huis pakken omdat alles onder gesneeuwd was![]()
Het is hier nu een graad of 8, zit hier in het appartement met de balkondeur open
Hoeist in NL? Nog steeds van dat grafweer?
Wat zijn uw plannen dit weekend?
Zo slecht ja?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik wil niet over het weer van hier pratenveelste depresief
Vanaaf met vrieden filmpie doen en zaterdag natuurlijk weer uit. Zondag wordt waarschijnlijk ontspannings daggie hehehe. En jouw plannen?
Ja goed hequote:Op vrijdag 12 december 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
Waren we weer... terug van een lunch van 1.30 uur
Huh?!? Zag ik nou Droxz en Lynda voorbij komen??![]()
![]()
Kijk nou!quote:
Drrrrroxzzz!!!quote:
Wat moet je allemaal doen danquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo slecht ja?
Klinkt als een prima weekend
Vanavond misschien nog ff stappen, alleen het is heel erg druk geweest de laatste twee dagen (zo'n 13 -16 uur per dag gewerkt) dus ff afwachten wat m'n Roemeense vrienden gaan doen
Morgen sowieso overdag een beetje rondbaggeren en Boekarest bezichtigenMorgenavond uit eten met een hele groep en dan lekker stappen
Zondag... tja.. uitslapen denk ikKater te eten geven enzo
Hai!quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kijk nou!![]()
![]()
[..]
Drrrrroxzzz!!!
* Sgele gooit fles Red Label
Proost?
Mja heel stom, op sommige internetverbindingen hier kan je gewoon geen messengers gebruikenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Hai!
Ik kreeg de groetjes weer eens
En aangezien je niet online was dan maar ff hier hoi![]()
Mensen moeten getrained worden, systemen moeten geïmplementeerd worden, testomgeving aanmaken, intranet bouwen...je kent het wel...werkquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal doen dan
Hehe okeej
Ook netjes weekend toch
Ze trainen dusquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mensen moeten getrained worden, systemen moeten geïmplementeerd worden, testomgeving aanmaken, intranet bouwen...je kent het wel...werk![]()
Verder, gaat dit weekend helemaal de pan uit roeleren
Tijd dat ik je maar weer eens aanspreekquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja heel stom, op sommige internetverbindingen hier kan je gewoon geen messengers gebruiken![]()
Tja, ik spreek je niet zo veel, dus dan maar ff de groeten he
Alles goed?
Logiiiiquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:09 schreef Logician het volgende:
DROXZZZZZZZZZZZZZZZ!
Debsieeeeeeee![]()
Moooooooooooooooooozle!
Sgeeeeeeeeeleeeeeeeeeeeee![]()
Hey logiquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:09 schreef Logician het volgende:
DROXZZZZZZZZZZZZZZZ!
Debsieeeeeeee![]()
Moooooooooooooooooozle!
Sjit, ik kan niet zuipen manquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kijk nou!![]()
![]()
[..]
Drrrrroxzzz!!!
* Sgele gooit fles Red Label
Proost?
Jaaaah druk he, maar met een beetje geluk is dat nu overquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah
Met jou ook? heb je gemist op fok
Aaaah does lief over je fretjesquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:11 schreef Logician het volgende:
Hier is net een bom ontploft stel vazen naar de kloten, grgrrrkktttttfretten..
Nee mijn fretten zijn op oorlogspad vandaag, er is hier net ook al een plant gestorven en ik heb net na 15min zoeken uiteindelijk de wii remote controler terug gevonden in de wasmandquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:12 schreef MaleDuck het volgende:
hey deb en mooz en logi..
Met servies gegooid tijdens een ruzie, logi?
Je poedelsquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:11 schreef Logician het volgende:
Hier is net een bom ontploft stel vazen naar de kloten, grgrrrkktttttfretten..
Logi!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:09 schreef Logician het volgende:
DROXZZZZZZZZZZZZZZZ!
Debsieeeeeeee![]()
Moooooooooooooooooozle!
I know, beetje fok/msn/internet dipje gehadquote:
Kut balen nu ga je waarschijnlijk weer wegquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:13 schreef Logician het volgende:
En terwijl ik dat schrijf krijg ik het goede bericht dat:
Heroes.S03E12.HDTV.XviD-LOL.avi * 349 MB 100.0 %
Kan je weer rustig aan het werkquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaaaah druk he, maar met een beetje geluk is dat nu overheb alles zo'n beetje geregeld
Neej in eerste instantie een half jaar met daarna vaste dienst. Maar ja...das altijd afwachten hequote:Op vrijdag 12 december 2008 20:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kan je weer rustig aan het werk
Jaar contract gehad?
Hoe gaat het ermee manquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:12 schreef MaleDuck het volgende:
hey deb en mooz en logi..
Met servies gegooid tijdens een ruzie, logi?
Jep ik zit weer in Boekarest.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Tijd dat ik je maar weer eens aanspreek
En mwa.. het kan beteral vanaf woensdagochtend aan me stoel vast geplakt.. moet nog tot maandag
Wat banden in knie gescheurd, geen verbetering maandag is orthopeed![]()
En jij? Weer in verweggistan zie ik
Gaat lekker, heb weekendquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gaat lekker, heb weekend, maar ga nu met call of duty maar ff wat duitsers afknallen...
later
Hopenlijk gaat het goed en krijg je een vast contract. Zit je in ieder geval veiligquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej in eerste instantie een half jaar met daarna vaste dienst. Maar ja...das altijd afwachten he
dat zag je met mijn huidige baan maar weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |