Haal eerst die hand ff uit je broek en ga naar huis!quote:Op maandag 15 december 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
Godsamme wat voel ik me klote (Smokez zegt: Moet jij je handen uit je zakken halen) en beroerd zeg... sinds gisteravond al barstende hoofdpijn, vannacht ontzettend beroerd geslapen... en nu alweer op werk zitten
Mja, ik woon in een relatief rustige buurt. Politie hebben we niet nodig. Jammer dat die bemoeials het toch altijd weer voor elkaar krijgen om zichzelf in een negatief daglicht te zetten..quote:Op maandag 15 december 2008 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk... Ik heb ook zo'n gluurman, die alles ziet... hij had zelfs een inbraak in mn auto om 03.30 gezien... dus dat was dan wel positief...
Maar bij mij in de wijk rijd er continue politie rond, gelukkig...
Ik zie het wel even aanquote:Op maandag 15 december 2008 08:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haal eerst die hand ff uit je broek en ga naar huis!
Eigenwijs zijn en toch denken dat ik vandaag werk kan verzettenquote:Op maandag 15 december 2008 08:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Balen man, wat doe je dan op je werk, als je je zo klote voelt ???
Zo lang hij niet midden over de weg staat is het toch geen probleem?quote:Op maandag 15 december 2008 08:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, ik woon in een relatief rustige buurt. Politie hebben we niet nodig. Jammer dat die bemoeials het toch altijd weer voor elkaar krijgen om zichzelf in een negatief daglicht te zetten..
Bedenk dus even dat we ongeveer 16 parkeerplaatsen hebben voor zo'n 20 auto's. Ja, logisch dat er altijd een paar naast de vakken staan. Lekker belangrijk zolang niemand er last van heeft?
Mja, ik 'blokkeerde' wel de 2 auto's van de buren, maar aangezien ik toch rond half6 weer zou vertrekken (en gister om half11 thuis kwam). De kerel lag toch al te slapen, en zó vroeg opstaan doet ie niet. Niemand die er last van heeft dusquote:Op maandag 15 december 2008 08:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo lang hij niet midden over de weg staat is het toch geen probleem?
Hmm echt minderquote:Op maandag 15 december 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, ik 'blokkeerde' wel de 2 auto's van de buren, maar aangezien ik toch rond half6 weer zou vertrekken (en gister om half11 thuis kwam). De kerel lag toch al te slapen, en zó vroeg opstaan doet ie niet. Niemand die er last van heeft dus
quote:Op maandag 15 december 2008 08:16 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgenmijn laatste week bij het bedrijf
ik wil niet meer
Ja ik zit er ook aan te denken om de laatste week halve dagen ofzo te werken. Ik wil nog welquote:Op maandag 15 december 2008 08:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
huh, ik dacht dat jij nog genoeg vrije dagen had?
maar in ieder geval succes!
Balen, dat de politie niet van die informatie op de hoogte was...quote:Op maandag 15 december 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, ik 'blokkeerde' wel de 2 auto's van de buren, maar aangezien ik toch rond half6 weer zou vertrekken (en gister om half11 thuis kwam). De kerel lag toch al te slapen, en zó vroeg opstaan doet ie niet. Niemand die er last van heeft dus
Deb, wat ben je toch goed voor deze wereld!quote:Op maandag 15 december 2008 08:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik zit er ook aan te denken om de laatste week halve dagen ofzo te werken. Ik wil nog wel
even alles goed achterlaten
Dan heeft hij een hele moderne auto?quote:Op maandag 15 december 2008 08:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die buurman voelt zich voorlopig wat minder zodra ik te weten kom wie er heeft gebeld
da's welw eer zo aardigquote:Op maandag 15 december 2008 08:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik zit er ook aan te denken om de laatste week halve dagen ofzo te werken. Ik wil nog wel
even alles goed achterlaten
mogguh draakjequote:
Die gasten worden ook niet betaald om na te denken, ik kan het ze eigenlijk ook niet eens kwalijk nemenquote:Op maandag 15 december 2008 08:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Balen, dat de politie niet van die informatie op de hoogte was...
Dat is waar... maar toch blijft hetquote:Op maandag 15 december 2008 08:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die gasten worden ook niet betaald om na te denken, ik kan het ze eigenlijk ook niet eens kwalijk nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |