hè bah dat soort mensen Poppedein

mijn tante kon het na de geboorte van mn nichtje ook echt niet laten om steeds maar te roepen hoe lelijk ze wel niet was enzo. Echt tot ruim 1 jaar hebben zij en mn oom dat geroepen. Ik heb dr wel 100 keer bekijken maar ik zag echt niets anders dan een gewoon normaal gezond baby'tje. Inmiddels zeggen ze het niet meer maar wel dingen als "ja, ze is gelukkig opgedroogd."

dan denk ik ook bij mezelf van goh, je moest je schamen...
En Mefke, jah die uitspraken over miskramen enzo zijn ook echt vervelend. Alsof je, wanneer je wel een miskraam hebt gehad, iets had kunnen/moeten doen om het te voorkomen. Zo'n onzin, en zó pijnlijk ook.
Hey Poppedein, ik had nog even een vraagje aan je, als je dat niet erg vindt.
Ik maak me echt wel zorgen over of het allemaal wel goed zit enzo (natuurlijk, zoals iedere verse zwangere

) en bij de VK in mn nieuwe woonplaats las ik op de website dat de eerste controle bij 9 weken is, maar dat er dan niet naar het hartje geluisterd wordt omdat dit nog te vroeg is en dus niet kan. Vind ik best jammer want ik had eigenlijk gehoopt dan een hartje te horen en zo gerustgesteld te worden. Kan dit echt niet?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回