The Adams Familyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:32 schreef Witteveldroos het volgende:(wel een oud filmpje, hij kent inmiddels wel weer heel wat meer.)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Valkparkiet Saffier oefent "Kiekeboe"
Die indruk heb ik dan weer wél. Kijk maar eens op www.lutino.nl.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef Witteveldroos het volgende:
Geen ervaring mee. Is dat een grote kweker?
ik laat ze meestal een week liggen anders ben ik bang dat ze zich doodbroedenquote:Op zondag 26 juni 2011 15:00 schreef Sorella het volgende:
Haal je de eitjes weg zogauw er 1 gelegd is of laat je ze liggen ?
o dat had ik zelf ook kunnen doenquote:Op zondag 26 juni 2011 15:11 schreef Sorella het volgende:
Ik ben blij dat die twee van mij nog geen zin hebben om eitjes te leggen.
Valkparkieten leggen gemiddeld 4-6 eieren. 7 Zou dus op zich nog wel kunnen, maar dan wordt het wel tijd dat ze ermee op gaat houden. Haal ze in ieder geval niet weg, want dan blijft ze leggen. Geef haar maar wat extra's zoals af en toe eivoer, verse groente en vergeet ook vooral de kalk niet (sepia en grit). Dat heeft ze nu nodig omdat ze zoveel eierschillen heeft aangemaakt. Als ze er nog veel meer bij blijft leggen zou ik even contact opnemen met een vogelarst. Er zijn wel middelen om de pop te ontmoedigen zeg maar.
even gecopieded pasted van valkparkietenforum
dat deed die van mij ook, heel genant vond ik datquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:41 schreef vaginabeheerder het volgende:
hmm ik weet niet wat er met mijn parkieten aan de hand is maar de 1 is nu schijnzwanger en heeft 5 eieren gelegd en de ander zit zich te bevredigen met behulp van de trap.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil er best een mannetje bij zetten maar dan krijg ik weer een berg met jonkies erbij en gaan ze waarschijnlijk ruzie maken
-edit- ze maakt er ook geluidjes bij alsof ze aan het paren is
ik had pas geleden een stukje gelezen over parkieten die in brussel in het wild leefden en voor overlast zorgden, was dat dit ras niet??quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:36 schreef dnbrainwash het volgende:
Valkparkietjes zijn echt zo tof, ik zou graag ooit een valkje naast onze halsband willen hebben.
Ik weet niet of ze goed samengaan maar het lijkt me een mooie combo.
onze halsband met een stukje fruit:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop