Het meeste magazijnwerk of logistiek medewerkerquote:Op maandag 15 december 2008 16:34 schreef Bob. het volgende:
Gaat snel Alex, wat voor banen zijn het allemaal?
En kappers.Achja, hiervoor zat mijn haar ook al stom dus jammer dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb dat van mij ooit 7 jaar lang vanaf millimeter wild laten groeien....quote:Op maandag 15 december 2008 17:12 schreef Bob. het volgende:
Jawohl, maar als je het een jaar vanaf niks zomaar wild laat groeien ziet het er debiel uit.
Ja gaaf manquote:
Zelden en baan gezien waar je zoveel opleidingen voor nodig hebt. Rijbewijs C, rijbewijs E, chauffeursdiploma, certificaat van bekwaamheid van omgaan met een graafmachine, en 4 verschillende diploma's voor omgaan met chemisch afval.quote:Op maandag 15 december 2008 18:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Je moet toch wat zonder fatsoenlijke opleiding?
Dat bedoelde ik niet met opleiding, maar het zal in elk geval een leukere baan zijn dan magazijn medewerker.quote:Op maandag 15 december 2008 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja gaaf man
[..]
Zelden en baan gezien waar je zoveel opleidingen voor nodig hebt. Rijbewijs C, rijbewijs E, chauffeursdiploma, certificaat van bekwaamheid van omgaan met een graafmachine, en 4 verschillende diploma's voor omgaan met chemisch afval.
Dik 70 geloof ik. Als dit aantal komt ben ik echt hartstikke tevreden.quote:Op maandag 15 december 2008 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
zo, je hebt heel wat mensen uitgenodigd
Eh en dat kan je allemaal kwijt?quote:Op maandag 15 december 2008 18:41 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dik 70 geloof ik. Als dit aantal komt ben ik echt hartstikke tevreden.
En ik vraag geen entree. Ze moeten al een euro per biertje betalen.
ik heb morgen drie vergaderingen, die eigenlijk allemaal wel erg belangrijk zijn... Daarom zou ik eigenlijk moeten gaan.. Die lessen zijn op zich ook wel handig om te geven, omdat ze anders te ver achter gaan lopen, maar dat is te overleven..quote:Op maandag 15 december 2008 20:09 schreef Bob. het volgende:
Waarom kun je je niet ziek melden Teigan? Ik denk dat die kinderen een uurtje vrij vast wel overleven.
Desnoods ga je thuis gewoon rustig nog wat nakijken, doe je toch nog wat voor je werk en is het toch wat minder zwaar dan echt voor de klas staan.
Mag het ook super 98 zijn ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:36 schreef maok het volgende:
Vergeet je brood niet als je de eendjes gaat voeren
Foeiquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:25 schreef JH87 het volgende:
Eerste afspraak afgezegd, ik kruip m'n bed maar weer in. Kan ik iig nog bij dat college van vanmiddag zijn. Lang geleden dat ik iets heb afgezegd om een kater.
Ik ben helemaal niet extreem laat naar bed gegaan en heb ook niet veel te veel gedronken, maar het is wel bar slecht gevallen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:14 schreef Grulez het volgende:
Ondanks mn 4,5 uur slaap, voel ik me eigenlijk wel prima![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:20 schreef maok het volgende:
Ik dacht trouwens dat de mist aan het weg trekken was maar hij wordt juist weer dichter
Het is kutweer. Koud.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:20 schreef maok het volgende:
Ik dacht trouwens dat de mist aan het weg trekken was maar hij wordt juist weer dichter
Brrr is het!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:20 schreef maok het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |