ik ook!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:06 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik heb deze 2 voor mijn verjaardag gekregen als aanvulling op mijn verzameling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd
nee... dus ik ben benieuwd hoe jij ze vindt, ben nu een ander boek aan het lezen maar dat boek heeftquote:
Helaas duurt het nog even voordat ik eraan ga beginnen, ben eerst begonnen in de Millennium-trilogy van Stief Larssonquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
nee... dus ik ben benieuwd hoe jij ze vindt, ben nu een ander boek aan het lezen maar dat boek heeft
niets met true crimes te maken...
Ik ben wél de DVD box van de Sopranos aan het kijken, dus vandaar....
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Helaas duurt het nog even voordat ik eraan ga beginnen, ben eerst begonnen in de Millennium-trilogy van Stief Larsson
Beetje late reactie van mij hier, maar ik kon het topic niet meer vinden een tijdje terug, kom er net achter dat hij bij de centrale topics staatquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:37 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja ik vond het nogal de moeite waard. Voor mij het derde boek over het onderwerp, maar een mooie samenvatting, met nieuwe gegevens en een aannemelijke conclusie. Het is ook leuk vormgegeven trouwens. Maar het beste dat ik recentelijk heb gelezen is toch The good rat van Jimmy Breslin.
Hij kwam vandaag binnen: besteld via Amazon from the author of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:29 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
ik ben overigens nog steeds op zoek naar het boek Tiers & Tears, over john sullivan, wat je een paar posts terug aankaarte, maar Amazon ( U.S. en U.K. ) hebben hem beide niet meer op voorraad, weet iemand nog een andere online boeken winkel waar ik dit boek kan bestellen ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |