Die zocht ik ja maar die kon ik niet vindenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
goeiemorgen allemaal
[Review] Flashlight, die kunstkut.
Dat wordt saai op den duur en dan wil je afwisseling.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:11 schreef 100% Tukker het volgende:
What happened with regular masturbation?
hahaha ja en dan zeg je, uhhh,tis mn waterdichte zaklamp ..quote:Op zondag 28 december 2008 11:13 schreef CR0 het volgende:
ik heb een fleshlight.
tis leuk, voor een paar keer. daarna wil je toch liever een echte kut, hoe 'echt' de fleshlight ook aanvoelt, je moet nog altijd zelf aan dat ding sjorren.
tis gewoon een ver-edelde vorm van rukken eigenlijk.
daar komt nog eens bij dat je het ding na gebruik uitelkaar moet halen en het schoonmaken, wat weer
extra tijd kost en het staat zo genant aan de wasbak als je niet alleen thuis bent
Gebruik je toch gewoon een condoom.....quote:daar komt nog eens bij dat je het ding na gebruik uitelkaar moet halen en het schoonmaken, wat weer
extra tijd kost en het staat zo genant aan de wasbak als je niet alleen thuis bent![]()
Lafferquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
goeiemorgen allemaal
[Review] Flashlight, die kunstkut.
Ja, haha. CR0 moet gewoon gaan duiken in z'n vrije tijd dan kan hij met deze smoes gemakkelijk wegkomen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:13 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
hahaha ja en dan zeg je, uhhh,tis mn waterdichte zaklamp ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |