Punt is ook dat een goed gevulde wasmachine schoner wast dan een half lege. Iets met wrijving van kleding tegen elkaar. Ik was maar één keer per week (meestal) en dan zit hij lekker vol en dus wordt het lekker schoon.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ook, maar durfde het bijna niet meer te zeggen
Alleen handdoeken van na voetbal gaan altijd meteen de was in
20 minuten wtf hoe hoog zijn jullie water en energierekeningen wel nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Ik douche altijd zo rond de 20 minuten, dan moet alle vuil er wel af zijn geloof ik
Dat denk ik niet, al die huidschilfertjes (die je niet ziet, maar wel in de handdoek wrijft)quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Ik douche altijd zo rond de 20 minuten, dan moet alle vuil er wel af zijn geloof ik
Gas kost hier 150 euro per maand, een kuub water is hier spotgoedkoop!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
20 minuten wtf hoe hoog zijn jullie water en energierekeningen wel niet
Dan ben ik pas opgewarmt, zeker 30-40 min (incl tanden poetsen)quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Energierekening staat op het maximaal voor te schieten bedrag, weet niet hoeveel dat isquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dan weer niet, 's ochtends is het hooguit 10 minuten, meestal iets korter en twee of drie keer per week is t een minuut of 20, je moet je nu eenmaal ook wel eens scrubben of scheren. Daar let ik dan wel weer op, dat ik er niet onnodig lang onder sta.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dan kun je bijna 2 afleveringen van Friends kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan ben ik pas opgewarmt, zeker 30-40 min (incl tanden poetsen)
* HiDiHo houdt van douchen
Die energie wordt weer omgezet in licht en warmte, scheelt je weer gas en een spaarlampquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft trouwens ook te maken dat hier constant 1 pc en 2 laptops aanstaan en tv
in die tijd ren ik 5 kilometerquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan ben ik pas opgewarmt, zeker 30-40 min (incl tanden poetsen)
* HiDiHo houdt van douchen
Heb jij een baard en mag dat dan niet van Dementor?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dan weer niet, 's ochtends is het hooguit 10 minuten, meestal iets korter en twee of drie keer per week is t een minuut of 20, je moet je nu eenmaal ook wel eens scrubben of scheren. Daar let ik dan wel weer op, dat ik er niet onnodig lang onder sta.
Nog niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die energie wordt weer omgezet in licht en warmte, scheelt je weer gas en een spaarlamp
Toen ik het schreef dacht ik, er is er vast een die de grap maakt, en ja hoor....quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij een baard en mag dat dan niet van Dementor?
iddquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die energie wordt weer omgezet in licht en warmte, scheelt je weer gas en een spaarlamp
Jij hebt weer eens pech Heidiquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd![]()
Ik had hier een paar pc's staan waarvan 2 altijd 24/7. Nu moet de verwarming weer aa, want die 166Mhz geeft niet genoeg warmte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |