Middag Sporti.....hoe doe jij dat in Duitsland? Hier gaat de droger één keer per week aan, maximaal twee keer. Drie-vier broeken, vijf-zeven paar sokken, zeven onderbroeken, zeven-tien badhanddoeken, wat andere zooi, dat gaat prima in één keer....quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
2 keer per dag een droger aanbtw middag
Misschien lopen er wel heel erg leuke mannen tussenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Heb het mailtje een spamverwijzing gegeven en weggeflikkerd.
Donderdag komen onze nieuwe collega's kennismaken tijdens een feestelijke lunch. Dopjes van zoutvaatjes losschroeven.
.
Ik ben anti droger veuls te duurquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Middag Sporti.....hoe doe jij dat in Duitsland? Hier gaat de droger één keer per week aan, maximaal twee keer. Drie-vier broeken, vijf-zeven paar sokken, zeven onderbroeken, zeven-tien badhanddoeken, wat andere zooi, dat gaat prima in één keer....
Oh ja, eens in de veertien dagen alle bedmeuk, dat gaat er dan net allemaal niet bij in.....
Als ze maar niet wit zijn want het gaat er niet uitquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:36 schreef Copycat het volgende:
Zeven tot tien badhanddoeken per week? Gebruik je die om je reet mee af te vegen of zo?
Ik gebruik er ook wel zeven en soms meer. Ik douche iedere dag in ieder geval een keer, soms twee. En ik droog me af met een badlaken en niet zo'n klein handoekje zoals de meeste mensen doen en die gaat dan na het gebruik meteen in de was.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:36 schreef Copycat het volgende:
Zeven tot tien badhanddoeken per week? Gebruik je die om je reet mee af te vegen of zo?
Ik denk dat ik er nog een paar meer gebruikquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:36 schreef Copycat het volgende:
Dan ben ik energie zuinigerquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog een paar meer gebruik![]()
Douchen 's morgens, 's avonds sporten en weer afspoelen, in de keuken hangt er eentje, bij de wastafel in de badkamer.
Ik ook, maar durfde het bijna niet meer te zeggenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:42 schreef Copycat het volgende:
Ik durf me best twee keer af te drogen met dezelfde badhanddoek.
Is er bij mij thuis altijd ingehamerd. Eerst je hoofd afdrogen, daarna de grote delen van je lichaam, vervolgens je voeten en intieme delen en daarna badhanddoek in de was....quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:42 schreef Copycat het volgende:
Ik ook, behalve als ik me reet ermee afgeveegd hebquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:42 schreef Copycat het volgende:
Bij mij thuis deden we dat ook, maar vind het vrij normaal nu om vaker met een handdoek te doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is er bij mij thuis altijd ingehamerd. Eerst je hoofd afdrogen, daarna de grote delen van je lichaam, vervolgens je voeten en intieme delen en daarna badhanddoek in de was....
Douchen met een regenpak aan, dan hoef je je helemaal niet af te drogenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bij mij thuis deden we dat ook, maar vind het vrij normaal nu om vaker met een handdoek te doen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Douchen met een regenpak aan, dan hoef je je helemaal niet af te drogen
Het ging toch om het mileu? CO2 uitstoot enzo?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:45 schreef Sporti het volgende:
[..]
niet sporten maakt dat je uiteindelijk veel duurder uit bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |