Daarom spoel ik na het eten alleen maar snel even globaal af en doe ik de afwas voor de volgende kookbeurt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb er zo'n enorme hekel aan, met je buikje lekker vol die zooi nog afwassen dat ik ieder artikel aangrijp om die aanwezige vaatwasser te rechtvaardigen.
Hij staat hier twee tot drie keer per week aan.....quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch geen gelijk, want voor een eenpersoonshuishouding is het teiltje goedkoper en milieuvriendelijker, tenzij je de afwas anderhalve week laat staan
Hier nog 32-jarige mannen die interesse hebben in een voormalig Sovjetsletje?quote:Hoi. Mijn naam is Natalia. Ik eenzame meisje zonder schadelijke gewoonten. ik 29 jaar. Ik zoek een man van 32 jaar voor ernstige relaties. mijn e-mail: anaytanya@gmail.com het gemakkelijker voor mij. Ik kan sturen brief en de foto elkaar. Natalia
Ach, volgens mij ben ik dan nog steeds goedkoper en milieuvriendelijker bezig. Die vaatwasser moet ooit een keer naar de dump, dat kost ook geld. Het milieu is beter af met een handwasje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het ging niet over de prijs (Vaatwasser is natuurlijk duurder), maar over het milieu
Ja, dat zie ik gewoon aan afschrijving en als ik straks werk, komt er ook op zeker een vaatwasserquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij staat hier twee tot drie keer per week aan.....
Maar ik heb ook sowieso wel twijfels hoor, want er wordt ook het niet meegenomen dat het apparaat gemaakt en weer opgeruimd moet worden. Dat kost ook bakken met energie.
Hoeveel kleren heb je wel niet dat iedere dag de droger aan moet? Of verkleed je je 2 keer per dag?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:23 schreef Juud79 het volgende:
Hier ook een vaatwasser en ook nog eens een droger. Vaatwasser draait om de dag. De droger eigenlijk iedere dag en soms twee keer per dag, ik zou ze niet willen missen.
Die krijg ik ook regelmatig. Maar volgens mij gaat dit niet eens over relaties, maar verdienen die grieten geld door je naar een datingsite te sleuren of door email adressen te verzamelen voor andersoortige spam?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:23 schreef Copycat het volgende:
Kutspammers op mijn werkmail:
[..]
Hier nog 32-jarige mannen die interesse hebben in een voormalig Sovjetsletje?
2 keer per dag een droger aanquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:23 schreef Juud79 het volgende:
Hier ook een vaatwasser en ook nog eens een droger. Vaatwasser draait om de dag. De droger eigenlijk iedere dag en soms twee keer per dag, ik zou ze niet willen missen.
Hoeveel geld moet ik eerst opsturen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:23 schreef Copycat het volgende:
Kutspammers op mijn werkmail:
[..]
Hier nog 32-jarige mannen die interesse hebben in een voormalig Sovjetsletje?
Zo doe ik het ook.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom spoel ik na het eten alleen maar snel even globaal af en doe ik de afwas voor de volgende kookbeurt.
Ja dat komt wel eens voor, dat er een handoekenwas en bijv het beddengoed op een dag achter elkaar in de droger gaan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
2 keer per dag een droger aanbtw middag
Allemaal Blond & Lekkerquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik krijg ze namelijk van verschillende dames met als bijlage soms dezelfde foto....en het zijn bijna altijd Playboy modellen. Te mooi om waar te zijn
Weet ik niet. Heb het mailtje een spamverwijzing gegeven en weggeflikkerd.quote:
Middag Sporti.....hoe doe jij dat in Duitsland? Hier gaat de droger één keer per week aan, maximaal twee keer. Drie-vier broeken, vijf-zeven paar sokken, zeven onderbroeken, zeven-tien badhanddoeken, wat andere zooi, dat gaat prima in één keer....quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
2 keer per dag een droger aanbtw middag
Misschien lopen er wel heel erg leuke mannen tussenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Heb het mailtje een spamverwijzing gegeven en weggeflikkerd.
Donderdag komen onze nieuwe collega's kennismaken tijdens een feestelijke lunch. Dopjes van zoutvaatjes losschroeven.
.
Ik ben anti droger veuls te duurquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Middag Sporti.....hoe doe jij dat in Duitsland? Hier gaat de droger één keer per week aan, maximaal twee keer. Drie-vier broeken, vijf-zeven paar sokken, zeven onderbroeken, zeven-tien badhanddoeken, wat andere zooi, dat gaat prima in één keer....
Oh ja, eens in de veertien dagen alle bedmeuk, dat gaat er dan net allemaal niet bij in.....
Als ze maar niet wit zijn want het gaat er niet uitquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:36 schreef Copycat het volgende:
Zeven tot tien badhanddoeken per week? Gebruik je die om je reet mee af te vegen of zo?
Ik gebruik er ook wel zeven en soms meer. Ik douche iedere dag in ieder geval een keer, soms twee. En ik droog me af met een badlaken en niet zo'n klein handoekje zoals de meeste mensen doen en die gaat dan na het gebruik meteen in de was.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:36 schreef Copycat het volgende:
Zeven tot tien badhanddoeken per week? Gebruik je die om je reet mee af te vegen of zo?
Ik denk dat ik er nog een paar meer gebruikquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:36 schreef Copycat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |