quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:11 schreef beequeen het volgende:
Filmpje van Jaap nu online bij http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/.
Vergeet jij niet iets?quote:
(quote:
Ah, onze druiloor is ook weer wakker!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Vergeet jij niet iets?![]()
[ afbeelding ]
Wat wil je anders doen, als ik iets heb wat ik niet meer nodig heb en ik ken niemand die het wil hebben, gaat het gewoon mee met de vuilnisquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij ons (en volgens mij overal) is een gemeente vuil verzamel plaats, het is echt niet te geloven wat daar allemaal heen gaat zonder dat er iets mis mee is. (of gedeeltelijk)
Er staat zo'n gele container vol met pc's
Is ook zo, maar toch is het zonde. Kijk maar eens naar mensen die geen cent te makken hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat wil je anders doen, als ik iets heb wat ik niet meer nodig heb en ik ken niemand die het wil hebben, gaat het gewoon mee met de vuilnis
Heb bijvoorbeeld best wat kasten inmiddels weggepleurd
En volgens mij de oude wasmachine ook die het nog wel redelijk deed
Ik wacht nog op iemand die een goed werkende vaatwasser bij de weg zetquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat wil je anders doen, als ik iets heb wat ik niet meer nodig heb en ik ken niemand die het wil hebben, gaat het gewoon mee met de vuilnis
Heb bijvoorbeeld best wat kasten inmiddels weggepleurd
En volgens mij de oude wasmachine ook die het nog wel redelijk deed
Er staat er nog één in mijn schuur, mag je zo meenemenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wacht nog op iemand die een goed werkende vaatwasser bij de weg zet
Als ik een auto had met trekhaak, sprong ik zo in de auto, want aanhangers staan er genoeg in mijn zijtuin, maar heb helaas geen auto.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er staat er nog één in mijn schuur, mag je zo meenemen
Is ook, daarom staat eigenlijk mijn hele woonkamer serieus vol met tweedehands spullen, behalve laptop, combimagnetron en wasmachinequote:Op vrijdag 12 december 2008 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is ook zo, maar toch is het zonde. Kijk maar eens naar mensen die geen cent te makken hebben
Gewoon afwassen is goedkoper denk ik danquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wacht nog op iemand die een goed werkende vaatwasser bij de weg zet
Alleen mijn wasmachine is nieuw gekocht en van eerste eigenaar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is ook, daarom staat eigenlijk mijn hele woonkamer serieus vol met tweedehands spullen, behalve laptop, combimagnetron en wasmachine
Goedemiddag,quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gewoon afwassen is goedkoper denk ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |