FUCK YOU!!!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leuk.
Doe nou 's goeie muziek posten?
Gefeliciteerd met je zoonquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:43 schreef hondjes het volgende:
en...Oscar..gefeliciteerd,
mijn zoon, als hij toevallig op fok zou lezen, wat ik eigenlijk niet denk.
Mwoah, bij de prijsklasse die ik in gedachten heb krijg ik dan nog niet eens een fiat pandaquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:18 schreef Manu82 het volgende:
Iemand nog een leuke keuken nodig?
http://www.ad.nl/economie/2841319/Gratis_auto_bij_keuken.html
Misschien moet je die ster wel bleken...quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:13 schreef noekje het volgende:
Morning!
Feli, hondjes.
Dementom, whelp. Ik sta ergens met Mario naar wat ik geloof, op mijn eigen station met sterretjes die willen babbelen met me, maar ik kom er niet af. Het is nog vrij in het begin. Er staat ook ergens zo'n blonde met een zwarte ster en die praten ook maar ik wil daar weg.
Of hem KFC voeren.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien moet je die ster wel bleken...
Mogguh FOK!kerts
Je moet dat kleine huisje in links op het station (waar het licht al aan is).quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:13 schreef noekje het volgende:
Morning!
Feli, hondjes.
Dementom, whelp. Ik sta ergens met Mario naar wat ik geloof, op mijn eigen station met sterretjes die willen babbelen met me, maar ik kom er niet af. Het is nog vrij in het begin. Er staat ook ergens zo'n blonde met een zwarte ster en die praten ook maar ik wil daar weg.
En daar heb je sterren voor nodig hè? Want ik kom alleen maar terug op die planeten waar ik vandaan kwam.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet dat kleine huisje in links op het station (waar het licht al aan is).
Daar binnen bevind zich een ster waarmee je naar andere galaxies kunt reizen.
![]()
I wish. Ik ben er alleen om de problemen op te lossen voor kinderen die tegen de tv staan te schreeuwen anders mag ik het niet eens aanraken maar ik ben het gemekker zat dus ik wil ze naar een andere planeet schoppen, wat dus niet kan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:36 schreef hondjes het volgende:
zou je dat wel doen..noekje...naar een ander galaxie.
straks kom je nooit meer terug.
Ja ze moeten die grote ster vinden in een andere galaxy.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:38 schreef noekje het volgende:
[..]
I wish. Ik ben er alleen om de problemen op te lossen voor kinderen die tegen de tv staan te schreeuwen anders mag ik het niet eens aanraken maar ik ben het gemekker zat dus ik wil ze naar een andere planeet schoppen, wat dus niet kan.
Op dit moment monopoly.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:42 schreef Manu82 het volgende:
Welk spel zijn jullie eigenlijk aan het spelen?
Ster tegen hun kop.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja ze moeten die grote ster vinden in een andere galaxy.
Haha!quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ster tegen hun kop.![]()
Vanmiddag maar eens zoeken met de venijnige jongemannen. En het ligt nooooit aan hun, het is of Nintendo of de tv. Uren bezig geweest, alleen al met die konijnen. Maar ik moet dan vanaf een afstand alles oplossen want ik mag niet aan de remote komen. Dat doen zij wel. Als ik niet beter zou weten dan zouden het kinderen van mij kunnen zijn.
Ik deze:quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:42 schreef Manu82 het volgende:
Welk spel zijn jullie eigenlijk aan het spelen?
Begrijp er allemaal geen fuck van jullie spelen monopoly en guitar hero en gaan daarmee naar een andere planeet?quote:
Alleen als we zelf willen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Begrijp er allemaal geen fuck van jullie spelen monopoly en guitar hero en gaan daarmee naar een andere planeet?
Hij is ook maar ¤ 3.575.000quote:
Ik zit op de bank met een koptelefoon op te rocken terwijl er 2 kinderen tegen een tv staan te schreeuwen en af en toe tegen mij. Zoiets. Gamen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Begrijp er allemaal geen fuck van jullie spelen monopoly en guitar hero en gaan daarmee naar een andere planeet?
Ah op die fiets, ga zo ook maar weer eens verder met GTAquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zit op de bank met een koptelefoon op te rocken terwijl er 2 kinderen tegen een tv staan te schreeuwen en af en toe tegen mij. Zoiets. Gamen!
helemaal niets,,zelfs geen bevestiging van inschrijving..quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:53 schreef noekje het volgende:
Hondjes, heb je nog eens wat van het asiel gehoord?
mooiquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:11 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Beetje onrustig geslapen, maar nu weer wat gerustgesteld. Zij maken geen bladen en ik ben een kei in bladen maken.
Is hij nog dikker geworden?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:11 schreef beequeen het volgende:
Filmpje van Jaap nu online bij http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/.
Nee, nu is het niet de geschikte tijd ervoor. Niet alleen vanwege de verbouwing maar het is ook het seizoen niet voor veel kittens. Gelukkig ook maar dat er ergens een natuurlijke stop op zit.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
helemaal niets,,zelfs geen bevestiging van inschrijving..
wat ik eigenlijk wel dacht, want heb vaker dat soort dingen meegemaakt met deze stichting..rijpickerwaardt..
vandaar dat ik altijd barstte van de zw.
erfkatten, die ik dan maar zelf weer hield.
maar, niet getreurd, na de verbouwing, ga ik wel eens zelf erheen, en ruzie maken.
nu had ik daar even geen zin in, en dacht, dan krijg ik dus zwerf
poesjes...en moet ik zeggen ..neen..
want zo lang er 5 bouwvakkers rondlopen, die zo van de buitenlucht houden, en niet weten, dat je een deur ook kan sluiten, met grote kans, dat er een weg floept,een poesje, lijkt me geen goede aanbeveling.
dus het zal niet eerder worden, dan maart, want januari komen de bouwvakkers terug, february ga ik naar spanje,,,en dan rust in de tent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |