The Pineapple Express, een ode aan D_A, denk ik. Grappige film, maar als je onder invloed ben is ie helemaal geniaal. Dit sletje deed ook mee:quote:
O dat is echt een briljante filmquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
The Pineapple Express, een ode aan D_A, denk ik. Grappige film, maar als je onder invloed ben is ie helemaal geniaal. Dit sletje deed ook mee:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
WTF, moet jij nou, met je puntjes.
Heerlijke filmquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, dat was inderdaad geniaal.
Ik voel me bespied.quote:
Truste.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heerlijke film
Anyway, ik ga slapen
Dezequote:Op vrijdag 12 december 2008 00:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Iemand een goede muziektip om te luisteren?
Ik denk niet dat onze muzieksmaak overeenkomtquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe gaat het?quote:
Jou kennende is het ene rickrollquote:
Ik sta voor veel open.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat onze muzieksmaak overeenkomt
quote:
City and Colour, Sigur Rós, MGMT, The Knife, Beirut, Kings Of Leon, Elliott Smith, Pink Floyd, The Beatles, The Shins, The Postal Service, Nick Drake, Bloc Party, Arcade Fire, Late Of The Pier, Kings Of Convenience, José Gonzáles, Friendly Fires, Foals, Fleet Foxes, Bon Iver enz...quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:38 schreef Paaskonijn het volgende:
De nieuwe cd van Taylor Swiftquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo mag ik het horenquote:
Staan een aantal toffe dingen tussen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
City and Colour, Sigur Rós, MGMT, The Knife, Beirut, Kings Of Leon, Elliott Smith, Pink Floyd, The Beatles, The Shins, The Postal Service, Nick Drake, Bloc Party, Arcade Fire, Late Of The Pier, Kings Of Convenience, José Gonzáles, Friendly Fires, Foals, Fleet Foxes, Bon Iver enz...
Stiekem best een lekkere plaat toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jou kennende is het ene rickroll
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Staan een aantal toffe dingen tussen.
quote:
Sex on firequote:
Jaman.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Stiekem best een lekkere plaat toch?
Ik vind juist deze plaat beter dan de rest...quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kings of Leon is geniaal, maar dat heeft niks met deze plaat te maken.
Ik vind die plaat dus wel tof.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kings of Leon is geniaal, maar dat heeft niks met deze plaat te maken.
Gaat vanzelf.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jij hebt een puntjesfetish hé?
Dat vinden een hele hoop mensen, het is ook gewoon een goede plaat, maar Kings of Leon is Rock & Roll. Dat heeft deze niet zo veel als eerdere nummers...quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind juist deze plaat beter dan de rest...
Ik vind deze plaat lijken op de muziek die Editors maakt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat vinden een hele hoop mensen, het is ook gewoon een goede plaat, maar Kings of Leon is Rock & Roll. Dat heeft deze niet zo veel als eerdere nummers...
Is ie ook, maar niet echt Kings Of Leon zoals ik ze ken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind die plaat dus wel tof.
Die illusie houd ik mezelf ook voor...quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga zo slapen.
nee man kankertofquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:55 schreef NoelGallagher het volgende:
taylor swift, wat een kankermuziek.
okequote:Op vrijdag 12 december 2008 00:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Is ie ook, maar niet echt Kings Of Leon zoals ik ze ken.
Een van de beste nummers inderdaad.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:55 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind the bucket goed van kings of leon.
verder ken ik ze niet zo. was a town called malice niet ook van hun?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Een van de beste nummers inderdaad.![]()
Dat zeg ik nooit ...quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat zeggen jullie hier vaak kanker zeg.
Dacht het niet...quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
verder ken ik ze niet zo. was a town called malice niet ook van hun?
zelfs al een keer een ban door gehadquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Hee, dat is Erlend Øye.quote:
verkapt luister-taylor-swift post.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:02 schreef BigKahuna het volgende:
mn buurmeisje vindt dat ik op "DIE JONGUH UIT DIE CLIP VAN TIMMCGRAW VAN TAYLORRRRR" lijk.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:57 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee, dat is Erlend Øye.
Die heeft ook nog wat ingezongen voor Royksopp
no shitquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:00 schreef Hout_Bos het volgende:
Na wat tpoics bekeken te hebben is dit de drukste
haha kanker nee joh, wat maar een kankergrapquote:
Klopt, ook van Kings Of Convenience.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee, dat is Erlend Øye.
Die heeft ook nog wat ingezongen voor Royksopp
damsco, remlof, keuze zat.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Kunnen we niet met iets nieuws spotten?
Ik vind niet erg hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
haha kanker nee joh, wat maar een kankergrap
O ja.. dat wist ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klopt, ook van Kings Of Convenience.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:05 schreef Noorsbloed het volgende:
God Kvelt
quote:
Welke van de twee ?quote:
Metal-haterquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
[..]
Welke van de twee ?
Lama of metal-hater deluxe XXL
Wat een mooi rijmpjequote:Op vrijdag 12 december 2008 01:12 schreef McFearless het volgende:
Hee, NB, hoe is het er mee? Stel jij je prostaat nog wel eens tevree? Nou, dit was 'm weer, ik ga slapen.
Tabee,
Hahahaquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat een mooi rijmpje![]()
En met mij gaat het kut
Maar dat maakt niet uit.
Speel ze met je prostaat !
Ow en als je gevorderd bent , steek er dan ook eens een vinger in
wij moeten een keer samen naar een concertquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zei er iemand metal?
*Wakker schrikt
ben je nieuw?quote:
Je bedoelt dat je nog een uur gaat lurken ?quote:
Ik steek alleen vingers in een gewillig meisje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat een mooi rijmpje![]()
En met mij gaat het kut
Maar dat maakt niet uit.
Speel ze met je prostaat !
Ow en als je gevorderd bent , steek er dan ook eens een vinger in
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zei er iemand metal?
*Wakker schrikt
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
wij moeten een keer samen naar een concert
Maarquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik steek alleen vingers in een gewillig meisje.
Dat had ik niet verwacht.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk wel he
Maar ik denk dat jij van net iets hardere muziek houdt?
Niet liever een keer live?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Post je tieten dan maar, dat is gewoon een regel hier.
Neuh, dank je, voor mijn geen vingers in mijn kont.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maar
Misschien is het meisje ook wel gewillig genoeg om bij jou een vinger in je anus te stoppen![]()
En rondjes te draaien over je prostaat !
Van wie ben jij een kloonquote:
Wel okay.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
Neuh, dank je, voor mijn geen vingers in mijn kont.
Nou, stiekem toch wel.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Daar stond je eerder deze week ook al van te kijken.
Ik ga net zo lief een keer mee naar The Killers oid.
Of naar Nightwish !( Maar dan alleen maar voor het voorprogramma
)
Hmhmquote:
Sorryquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, je noemt me Bink, dat is mijn naam helemaal niet, joh, gekkie.
Oh, doet Mirre dat weleens bij jou?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel okay.
Het is jou verlies aan een mega orgasme,
eentje waarbij je zaad tegen de maan aan klapt !
Ja dus.quote:
Ik heb twee kaartjesquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo.
Ja ik baal wel een beetje, want de killers waren laatst in het land ...
Oftewel gers zei: moest jij niet naar de killers? Ze zijn uitverkocht...
Ja bedankt hoor...
Hmm nee.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:21 schreef McFearless het volgende:
[..]
Oh, doet Mirre dat weleens bij jou?
Ik was m'n geloof in jou al aan het verliezen. Gelukkig zeg je dit i.p.v. dat je afentoe een vinger in je endeldarm hebt zitten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb twee kaartjes![]()
[..]
Hmm nee.
Alleen uitwendige stimulatie graag.
Niets in mijn anus !
Klasgenoot liet weleens wat zien als ze iets grappigs had ofzo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmhm![]()
Of wou je zeggen dat je echt nieuw bent hier ? !
Ik ben voor extreem veel dingen in.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:24 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik was m'n geloof in jou al aan het verliezen. Gelukkig zeg je dit i.p.v. dat je afentoe een vinger in je endeldarm hebt zitten.
Klopt, hier komen alle mensen zonder leven, welkom.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:24 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Klasgenoot liet weleens wat zien als ze iets grappigs had ofzo.
Toen heb ik ook maar een account gemaakt
En hier word het meest gepost ofzoStonden in de jaarcijfers toch?
Nee, keurig, ik ben daar ook niet van gediend, stop 'm maar in je stoffige, dikke, kale moeder ofzo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben voor extreem veel dingen in.
Draai voor bijna nergens mijn hand om ..
Maar er komt NIETS in mijn anus.
Never ever nooit niet
Hmmmmm okay.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:24 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Klasgenoot liet weleens wat zien als ze iets grappigs had ofzo.
Toen heb ik ook maar een account gemaakt
En hier word het meest gepost ofzoStonden in de jaarcijfers toch?
Het maakt mij niet uit waar ze wat instoppen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, keurig, ik ben daar ook niet van gediend, stop 'm maar in je stoffige, dikke, kale moeder ofzo.
Hahaha, ik ben niet totaal levenloos maar zo nu en dan wel vrije tijd teveel voor zover je een teveel aan vrije tijd kunt hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:25 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klopt, hier komen alle mensen zonder leven, welkom.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:27 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben niet totaal levenloos maar zo nu en dan wel vrije tijd teveel voor zover je een teveel aan vrije tijd kunt hebben
Ok.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit waar ze wat instoppen.
Zolang het maar NIET in mijn achterste is
Als jullie lief zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmmmmm okay.
Dit is wel het mooiste en beste topic op Fok! ja.
Een grote klagende familie.
Kom je ook naar de meet de volgende keer ?
Vraag maar aan paaskonijn of ik lief benquote:
Je zit op Fok, het bestaat niet dat je een leven hebt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:27 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben niet totaal levenloos maar zo nu en dan wel vrije tijd teveel voor zover je een teveel aan vrije tijd kunt hebben
Rockquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat voor muziek luister jij ?
Welke bands zoal?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:29 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
RockAls ik uitga dan gewoon dansmuziek maar in m`n vrije tijd toch wel rock
*kuch... voel me niet aangesproken *kuchquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:25 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klopt, hier komen alle mensen zonder leven, welkom.
Van mij mag je blijven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:29 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
RockAls ik uitga dan gewoon dansmuziek maar in m`n vrije tijd toch wel rock
VUIGE METAL EMO !quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*kuch... voel me niet aangesproken *kuch
Je zit om half twee op Fok.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*kuch... voel me niet aangesproken *kuch
Zelfkennis is okequote:Op vrijdag 12 december 2008 01:28 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ben meer zoals rivella ..
Een beetje vreemd, maar wel lekker
Ja, maar ik douche en zo...quote:
Waarom niet ?quote:
quote:
Oasis, dire straits maar ook wel bryan adamsquote:
WAAT?!quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:33 schreef Paaskonijn het volgende:
ik MOET zo slapen van mezelf
Ok.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:34 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Oasis, dire straits maar ook wel bryan adamsen ook wel 3 doors down, alter bridge enz enz
Jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:34 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geintje, joh, haha, had ik je effe, hé!!!!1
Je bent welkom hier hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:34 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Oasis, dire straits maar ook wel bryan adamsen ook wel 3 doors down, alter bridge enz enz
ie = een zijquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:33 schreef NoelGallagher het volgende:
wecddduuuuuh, dat ie van Oasis houdt.
Naakt ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik douche en zo...
HOU HEM IN DE BROEK !quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Godverdomme, je bent een meisje, en je houdt van Oasis?![]()
![]()
![]()
![]()
Dan blijf ik wel even plakkenquote:
Ja eigenlijk welquote:
Meestal welquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:36 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel even plakkenAltijd dezelfde users hier?
Like I heb gezegd !quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:36 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel even plakkenAltijd dezelfde users hier?
GVD JEZUS IS TERUG OP AARDE!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Godverdomme, je bent een meisje, en je houdt van Oasis?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan fok-users niet zo heel goed peilen, dus ik ga altijd maar van het ergste uit.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik een onwijs mooi leven, wat denk je nou zelf?
Haha, dat is inderdaad het beste, lijkt mij.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan fok-users niet zo heel goed peilen, dus ik ga altijd maar van het ergste uit.
Kan het altijd meevallen...
Ik kom uit Wezep ben 20 en ben scholier/studentquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meestal welVast groepje, de meesten slapen nu.
![]()
Vertel eens wat over jezelf
Wat studeer je ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:39 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Ik kom uit Wezep ben 20 en ben scholier/student
Omschrijf jezelf in drie woorden...quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:39 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Ik heb og weinig geklaag gezien hierquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Like I heb gezegd !
1 klagende familie.
Ik vraag Broekpaling toch ook niet om een foto..quote:
Eerst zien,quote:
Ja, en? Ik jou wel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag Broekpaling toch ook niet om een foto..
Meisje, houdt van kleding, brutaal?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Omschrijf jezelf in drie woorden...
Maagden zien er toch allemaal hetzelfde uit ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag Broekpaling toch ook niet om een foto..
Je bent een dag na mij jarigquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:39 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
quote:
Drie woorden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:41 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Meisje, houdt van kleding, brutaal?
Nouja,quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:40 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Ik heb og weinig geklaag gezien hier
5 woordenquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:41 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Communicatie, en nee weet nog niet precies wat ik ermee wilquote:
Dat zijn 5 woordenquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:41 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Ja lach maar lief naar mijn kloppende fallusquote:
Nou, als jij die picca van Broekpaling regelt, dan krijg je bewijsquote:
Meisje kleding brutaal bekt niet lekker en zonder die leestekens is het zo`n kutzinquote:
Waarom verbaasd me dit nou niet?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, als jij die picca van Broekpaling regelt, dan krijg je bewijs![]()
Dat gaat in geen honderd jaar lukken, dus ik kan dit best zeggen.
Ik heb geen idee, hoe dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maagden zien er toch allemaal hetzelfde uit ?
Ik ben een meisjequote:Op vrijdag 12 december 2008 01:45 schreef NoelGallagher het volgende:
WTF, ik studeer ook communicatie (MBO, maar goed_!! )
Oh het is MBO, dan studeer je niet eens![]()
![]()
![]()
Je bent een dag na mij jarig
we houden beide van Oasis
We zijn beide Nederlander
0mgfsno0eszz
Ik vroeg om drie woorden, jij gaf er vijf, jij faal. Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:44 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Meisje kleding brutaal bekt niet lekker en zonder die leestekens is het zo`n kutzin
Ik hou maar even wijselijk mijn mond..quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja lach maar lief naar mijn kloppende fallus
Zoals broekpaling denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, hoe dan?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waarom verbaasd me dit nou niet?
Ja, maar kindjes die vragenquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik vroeg om drie woorden, jij gaf er vijf, jij faal. Maakt niet uit.
NOHH!quote:
Ben je ook.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik vind mezelf best slim eigenlijk
![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou maar even wijselijk mijn mond..
Doeiwwjjjquote:
Hahaha, jaaaaaaahhhh.quote:
Hahaha, jaaaaaahhhh, die user!!!1!1! EINZ, ZWEI, DRIE HERT MIT GEWEI......!1!1quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waar![]()
![]()
![]()
![]()
SNAPJE HEM, A;SWEHWHWHEHEHEH!1111!!!!111 :d ;ddD![]()
![]()
![]()
![]()
: D
pwntquote:
Bier drinkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:50 schreef McFearless het volgende:
Eigenlijk wil ik bier drinken en een mossel kraken.. Gaat niet lukken, jammer.
Hertog Jan, FTW!!!1!quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Bier drinken![]()
Daar heb ik ook behoefte aan.
Liters !
Wijn is ook wel lekkerquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Bier drinken![]()
Daar heb ik ook behoefte aan.
Liters !
! Bier !quote:
Mede !quote:
quote:
Hoezo nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil graag een redbull, maar dat zou niet verstandig zijn.
Neequote:Op vrijdag 12 december 2008 01:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
_!!!!!!!!!!!!
Je moet trouwens wel foto van jezelf posten moet je hier mee willen posten.
Dan stuiter ik zo door de kamer heenquote:
Ik ben geen wijnkenner maar wijn drinkerquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Je drinkt wijn maar weet niet wat Mede is ?
Dat is toch sexy en spannendquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan stuiter ik zo door de kamer heen
Tsk tsk tskquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:56 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Ik ben geen wijnkenner maar wijn drinker
Je hebt wel een fotoboek ..quote:
Trakteer me er maar een keer opquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is toch sexy en spannend![]()
Je was toch naakt ?!
Of heb je weer kleren aangedaan na het douchen![]()
[..]
Tsk tsk tsk
Mede = Honingwijn.
Soms neem ik mijn laptop mee naar de badkamerquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is toch sexy en spannend![]()
Je was toch naakt ?!
Of heb je weer kleren aangedaan na het douchen![]()
[..]
Private message mij je foto maar dan kijk ik daarna wel.quote:
....quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms neem ik mijn laptop mee naar de badkamer
Weer dat kloonquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geef het nu maar toe hoor, je was een leuke kloon
Hoe kun je bewijzen dat je geen kloon bent?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:00 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Weer dat kloonEn nee ik heb geen fotos hierop staan dus ook geen fotoboek
Hoe?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Private message mij je foto maar dan kijk ik daarna wel.
Door te weten wat een kloon isquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe kun je bewijzen dat je geen kloon bent?
stuur maar naar mij toe, via PM, ik zal dan niet doorsturen, aangezien ik een zeer gerespecteerd forummer ben hier.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:02 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Door te weten wat een kloon isen ehm een echt bewijs is foto maar dat durf ik nog niet
Nouja,quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:02 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Door te weten wat een kloon isen ehm een echt bewijs is foto maar dat durf ik nog niet
Oke, dit is een goed moment om te gaan slapen...quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
....![]()
een klamme natte 4EBE naakt achter haar laptop
* RAwR ! ! *
Bouw dat vertrouwen eerst maar opquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
stuur maar naar mij toe, via PM, ik zal dan niet doorsturen, aangezien ik een zeer gerespecteerd forummer ben hier.
daarna sex?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:05 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Bouw dat vertrouwen eerst maar opEerst langer Fok!en dan foto tijd
Hahahaquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dit is een goed moment om te gaan slapen...![]()
Het is immers twee uur en ik wil natuurlijk niet als iemand zonder leven worden bestempeld.![]()
Trusten NB (voor zover dat kan)
Maf ze !quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen, ik ga slapen, jewaidsssss.
xxxxxxxxx
Neem er een voorbeeld aan NoelGallagherquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nouja,
We zullen wel zien ..
Ik geef je het voordeel van de twijfel !
Als ik je sexueel aantrekkelijk vindquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:04 schreef NoelGallagher het volgende:
JA, EN IKK DAN GVD 4EBE
Ik niet, whahahaquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:06 schreef MarkM het volgende:
Ik ben niieuw hier.
psst NBquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:08 schreef Noorsbloed het volgende:
....
Nu zit ik hier met allemaal nieuwe mensen
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet, whahaha
*nu echt weg
* Noorsbloed veegt voorhui .. erhm hoofd af.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:13 schreef Noorsbloed het volgende:
Volgens mij zijn de nieuwe ook weg
Ik werk dan ook 45 uur in 4 nachten.quote:
Ga je nog wat leuks doen dit weekend ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ook, morgen nog 5 uur stage en naar die opening toe en dan weekend, eindelijk.
Naar m'n vriendinquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik werk dan ook 45 uur in 4 nachten.
Dus dan mag dat ook wel !
[..]
Ga je nog wat leuks doen dit weekend ?
Ik werk niet, en dan mag het ook wel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik werk dan ook 45 uur in 4 nachten.
Dus dan mag dat ook wel !
[..]
Ga je nog wat leuks doen dit weekend ?
Morgen een verjaardagquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Naar m'n vriendinZaterdag een verjaardag van een vriendin van haar en dan gaan we ook nog uit als het goed is. De rest weet ik nog niet, zien we dan wel
Jij?
Jij zit op school ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:23 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik werk niet, en dan mag het ook wel.
Wat doet een Noorse dame nu nog wakkerquote:
Bijbaantje van 12 uur per week vind ik geen werk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Niet werken op 19 jarige leeftijd![]()
Hier onzin uitkramen en een beetje van slag zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat doet een Noorse dame nu nog wakker
Ja. Zwaar leven wel!quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Morgen een verjaardag![]()
En zaterdag weet ik nog niet, zondag ook nog niet ..
In iedergeval veel plezier dit weekend !
[..]
Jij zit op school ?
Is niks mis mee bedoel je?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Niet werken op 19 jarige leeftijd![]()
Waarom ben je van slag als ik zo vrij mag zijn ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hier onzin uitkramen en een beetje van slag zijn.
Oh, k dacht dat je heulemaal geen werk hadquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:25 schreef MarkM het volgende:
[..]
Bijbaantje van 12 uur per week vind ik geen werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |