The Pineapple Express, een ode aan D_A, denk ik. Grappige film, maar als je onder invloed ben is ie helemaal geniaal. Dit sletje deed ook mee:quote:
O dat is echt een briljante filmquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
The Pineapple Express, een ode aan D_A, denk ik. Grappige film, maar als je onder invloed ben is ie helemaal geniaal. Dit sletje deed ook mee:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
WTF, moet jij nou, met je puntjes.
Heerlijke filmquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, dat was inderdaad geniaal.
Ik voel me bespied.quote:
Truste.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heerlijke film
Anyway, ik ga slapen
Dezequote:Op vrijdag 12 december 2008 00:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Iemand een goede muziektip om te luisteren?
Ik denk niet dat onze muzieksmaak overeenkomtquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe gaat het?quote:
Jou kennende is het ene rickrollquote:
Ik sta voor veel open.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat onze muzieksmaak overeenkomt
quote:
City and Colour, Sigur Rós, MGMT, The Knife, Beirut, Kings Of Leon, Elliott Smith, Pink Floyd, The Beatles, The Shins, The Postal Service, Nick Drake, Bloc Party, Arcade Fire, Late Of The Pier, Kings Of Convenience, José Gonzáles, Friendly Fires, Foals, Fleet Foxes, Bon Iver enz...quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:38 schreef Paaskonijn het volgende:
De nieuwe cd van Taylor Swiftquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo mag ik het horenquote:
Staan een aantal toffe dingen tussen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
City and Colour, Sigur Rós, MGMT, The Knife, Beirut, Kings Of Leon, Elliott Smith, Pink Floyd, The Beatles, The Shins, The Postal Service, Nick Drake, Bloc Party, Arcade Fire, Late Of The Pier, Kings Of Convenience, José Gonzáles, Friendly Fires, Foals, Fleet Foxes, Bon Iver enz...
Stiekem best een lekkere plaat toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jou kennende is het ene rickroll
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Staan een aantal toffe dingen tussen.
quote:
Sex on firequote:
Jaman.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Stiekem best een lekkere plaat toch?
Ik vind juist deze plaat beter dan de rest...quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kings of Leon is geniaal, maar dat heeft niks met deze plaat te maken.
Ik vind die plaat dus wel tof.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kings of Leon is geniaal, maar dat heeft niks met deze plaat te maken.
Gaat vanzelf.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jij hebt een puntjesfetish hé?
Dat vinden een hele hoop mensen, het is ook gewoon een goede plaat, maar Kings of Leon is Rock & Roll. Dat heeft deze niet zo veel als eerdere nummers...quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind juist deze plaat beter dan de rest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |