Gelukkig kun je je toch niks herinneren van zo'n jonge leeftijd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]mijn mama heeft mn jasje ooit dichtgeritst met een stuk vel ertussen. ik was anderhalf en bloedde de halve supermarkt onder, en krijsen als een speenvarken. maar ik hou nog steeds even veel van haar.
The Long Way Down zie ik weleens een stukje van omdat het voor Top Gear komt op de BBC. Leuke serie inderdaad! Als je dat ziet, zou je zo je eigen leventje achter willen laten om te doen wat zij doen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:51 schreef Faithy het volgende:
die serie moet ik ook nog 's helemaal gaan zien. Wel eens eps gezien, maar nooit helemaal helaas..
Wij gaan vanavond The Long Way Down kijken, Rene gaat 'm nu downloaden.
Hebben de afgelopen 3 avonden The Long Way Around gekeken en wow wow wow wow wow
Als je niets te doen hebt en veel van reizen houdt: kijkenZo geweldig! En dan ook nog eens op motoren
dus wij gaan ook zoiets beleven...
maar ook als je niet van motoren houdt is het prachtig om te zien: m'n moeder is ook verkocht
Ik moet nog steeds janken als ik het zie en ik heb het inmiddels al wel 20 keer gezien denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net de allerlaatste aflevering van Six Feet Under gezien. Wat een schitterende finale. Ik heb echt zitten janken
.
Wij hebben m er in 3 avonden doorheen gejaagdquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:57 schreef Liejannuh het volgende:
Long way around, moet ik ook nog eens kijken idd.![]()
Heb ter compensatie het boek wel al liggen.
Klopt, en zo gaan wij het dus echt NIET doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:57 schreef Liejannuh het volgende:
Wat ik wel heel erg jammer aan de series vind, is dat ze er wel doorheen racen! Het is vaak 's avonds aankomen, volgende ochtend weer verder. En dat is best jammer.
hm ik eet als rauwkost idd meestal ofwel een hele komkommer, ofwel 2 paprika's, of een hele winterpeen ofzo... dus dat vult wel...quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwak, nieuwe dag, nieuwe kansen!Misschien meer veggies bij het avondeten? Of ga je een enorme hoeveelheid wortel naar binnen werken?
Alleen rauwe wortel lijkt me wat saai! Maar dat ben ik
![]()
yay voor de 700 gram! Ik ben ook blij met alles wat eraf gaat, vooral omdat het feit dat er iets af gaat (al lijkt het misschien weinig) betekent dat er niets bij gekomen is*glee*
Overblijfmama spelenquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij, dat het in 90 minuten klaar is?
Nou ongeveer zo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
DML! Hoe maak jij je empanadas dan?Je kan ze op zoveel verschillende manieren maken, met zoveel verschillende ingredienten! Mijn favos zijn zoals ik ze vroeger thuis kreeg: zelfgemaakt deeg en een vulling van gehakt, ui, knoflook, chilipepertjes , rozijntjes, en per stuk een olijf en een stukje gekookt ei
En dat dan in de oven
![]()
Doe anders het laatste stukje ook weg geven! Dan hoef je daar geen nare gevoelens over te hebben als je dat op eet! Behalve als het een klein stukje is en je het uitzonderlijk lekker vindt, dan mag het voor een keertje vast wel. Maar anders: strikje erom en bij de buurvrouw in de brievenbus doen! (zal ze blij mee zijn XD)quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hm ik eet als rauwkost idd meestal ofwel een hele komkommer, ofwel 2 paprika's, of een hele winterpeen ofzo... dus dat vult wel...
ohja en t gaat natuurlijk nook beter sinds ik met jou en chico en neen meedoe.
alleen die verdomde kerstkrans slap excuus voor ene kerstpakket die ik ghisteren kreeg....toen ik met een kater @ office zat. gelukkig een heel groot stuk aan een brak vriendinnetje gevoerder is al niet zoveel meer over...
ik vind het idd. uitzonderlijk lekker....quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Doe anders het laatste stukje ook weg geven! Dan hoef je daar geen nare gevoelens over te hebben als je dat op eet! Behalve als het een klein stukje is en je het uitzonderlijk lekker vindt, dan mag het voor een keertje vast wel. Maar anders: strikje erom en bij de buurvrouw in de brievenbus doen! (zal ze blij mee zijn XD)
Waarom de patat? en waarom de kerstkrans? Kun je je nog voor de geest halen waarom je de beslissing nam schijt aan mij te hebben?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:03 schreef kwakveense het volgende:
ola, lijstjestijd...
gisteren is geworden:
O- och jeetje, een geroosterde boterham, plakje rauwe ham, als ik t wegkrijg
T- niks
L- twee boterhammen met drooggebakken ham (repetitive, boring, enige beleg nog in huis)
T- appel stuk kerstkrans uit mn kerstpakket
D- rijst met een kipfiletje (gebakken in stukjes met beetje olie, beetje gembersiroop beetje ketjap, knoflook, ui en een zooitje kruiden) met wortel (rauwe. gekookt is bah) patat en een frikandel
T- niks
het spijt mij zeer
lijstje vandaag
O- een geroosterde boterham, plakje rauwe ham
T- niks
L- twee boterhammen met drooggebakken ham (repetitive, boring, enige beleg nog in huis)
T- laatste stukje banketstaaf
D- rijst met een kipfiletje (gebakken in stukjes met beetje olie, beetje gembersiroop beetje ketjap, knoflook, ui en een zooitje kruiden) met wortel (rauwe. gekookt is bah)
T- niks
ja dus de herhaling van gisteren alleen ga ik nu wél koken. alles liep echt mis gisteren, het was walgelijk...
pluspuntje: ben wel 700 gram afgevallen sinds SHE me achter de broek zit.
minpuntje: mn teennagel begint los te laten aa1 kant en doet pijn dus ik kan neit eens hardlopen terwijl ik wel wil!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:14 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind het idd. uitzonderlijk lekker....amandelspijs kan ik écht naar craven. amandelspijs en kip. dat eet ik denk ik als ik zwanger ben de hele dag...
ik eet nu een stukje en de rest neem ik mee naar mn ouders morgen. ik eet vanavond mager dus een stukje moet kunnen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:15 schreef SHE het volgende:
Waarom de patat? en waarom de kerstkrans? Kun je je nog voor de geest halen waarom je de beslissing nam schijt aan mij te hebben?![]()
Als je daar met je tengels vanaf was gebleven was je een kilo kwijt geweest
Schweinehaxequote:Op vrijdag 12 december 2008 14:16 schreef Greys het volgende:
Oh en hij heeft een keer zijn tand afgebroken op de Schweinshackse (??)
Ohh....vertelquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:17 schreef SHE het volgende:
Je pakketje gaat trouwens zaterdag met de post, en is dus maandag binnen.
Maandag is ook de week van 'veranderen' ; dus als ik dan nog patat zie dan ga ik dingen tegen je zeggen waar Miss-S het zelfs benauwd van zou krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |