Dat is het probleem.. Vrienden zijn allemaal naar hun ouderlijk huis.. (we wonen op kamers allemaalquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je er andere mensen kent kan dat wel toch
Of spreek met iemand af
Kweet niet, zou ik niet zo snel doen denk ik.. Voel ik me net zo'n eenzame vriendloze vrijgzel ofzoquote:
Dat kan ook leuk zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:29 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Kweet niet, zou ik niet zo snel doen denk ik.. Voel ik me net zo'n eenzame vriendloze vrijgzel ofzo
Ja oke, geef ik je gelijk in. Ben ook al tijden niet meer alleen naar de kroeg geweestquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:34 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha, als ik vrijgezel was zou ik 't misschien nog wel done.. Nu weet ik 't niet :p
Haha ik nog nooit! Ja, alleen als ik wist dat er bekenden waren zeg maar.. Maar nooit zomaar op de gok ofzoquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja oke, geef ik je gelijk in. Ben ook al tijden niet meer alleen naar de kroeg geweest
en waarom ging je dan niet?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:58 schreef Bravebart het volgende:Het had weinig gescheeld of ik was vanavond naar Londen vertrokken voor een weekendje
Maar helaas
Ik ken genoeg mensen die altijd wouden studeren of stage lopen in het buitenland... maar nog gegaan zijn..quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:59 schreef Californium het volgende:
Hoe dacht ik dat toen ik een stage in het buitenland wou? Het is een kans die je nooit meer krijgt en je kan niet voor 1 persoon toch maar niet gaan...wat nou als het over 2 maanden uit gaat en je hebt er spijt van dat je niet gegaan bent? Een buitenland stage is goed voor ervaring, zelfstandigheid, zelfverzekerdheid en uiteraard je CV. Persoonlijk ben ik van mening dat je dit moet doen omdat jij dat graag wilt!
Hoe is je afstudeerstageplaatshunt gaande.. Nog veel telefoontjes gehad via Monsterboard?quote:
Dat roep ik ook wel eens... Blijft alleen matig overkomenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:58 schreef Bravebart het volgende:Het had weinig gescheeld of ik was vanavond naar Londen vertrokken voor een weekendje
Maar helaas
Omdat ik dit weekend al plannen hadquote:
Ja naja, ik zat er dit keer wel heel dicht bijquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat roep ik ook wel eens... Blijft alleen matig overkomen
Nog niksquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe is je afstudeerstageplaatshunt gaande.. Nog veel telefoontjes gehad via Monsterboard?
Volgens mij rust er gewoon een vloek op Londenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:04 schreef Bravebart het volgende:
Ja naja, ik zat er dit keer wel heel dicht bij![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij rust er gewoon een vloek op Londen![]()
Dan zal je mailbox misschien wel volstaanquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog niks![]()
Dus wordt nog lastig, 6 januari pas weer verder zoeken
Dat zou wel heel fijn zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan zal je mailbox misschien wel volstaan
Eens, nu is het regelen van een studie in het buitenland makkelijk dan een stageplek.. maar goed het is nog steeds een heel gedoe.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:08 schreef Californium het volgende:
klopt PB! je moet het ook erg graag willen... En ik denk dat je meesten het niet echt wilden of het 'te veel werk vinden om het te regelen'
Als je iets heel erg graag wilt!!! dan laat je je door niets en niemand tegenhouden !![]()
Is mijn mening
Ik ken genoeg relaties die tijdens een Erasmus uitwisseling kapot zijn gegaan.. Omdat het vriend/vriendinnetje wel trek had in een internationale hapje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:12 schreef Californium het volgende:
O en een ander iets
Heb een meisje in mijn klas die nu ook in buitenland zit voor stage....ze heeft al 7 jaar een vriend en woont al paar jaar samen...
haar idee: ik wil dit graag e ga het doen...als het me niet gaat lukken dan ga ik terug en dan haal ik het niet....Ik ga niet mezelf ervoor pijniigen als het echt niet gaat!!
Ze zit er nog steeds en volgens mij is ze nog steeds gelukkig
Wat ook heel erg kan helpen: Niet alleen gaan! klasgenootjes die misschien ook iets in het buitenland willen doen?
Heel erg bedankt voor je hulp.. Erg fijn..quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:59 schreef Californium het volgende:
@ ref: is dit optijd![]()
![]()
Tis uiteraard wel moeilijk...je moet elkaar voor een behoorlijke periode niet zien....Maar dat ik denk ik ook afhankelijk van de plek waar je terecht komt in het buitenland...Kom je in een huis met veel gezellige mensen of kun je gezellig overweg met je collega's? dan ben je niet alleen....Dit is altijd wel moeilijk te voorspellen...
Hoe dacht ik dat toen ik een stage in het buitenland wou? Het is een kans die je nooit meer krijgt en je kan niet voor 1 persoon toch maar niet gaan...wat nou als het over 2 maanden uit gaat en je hebt er spijt van dat je niet gegaan bent? Een buitenland stage is goed voor ervaring, zelfstandigheid, zelfverzekerdheid en uiteraard je CV. Persoonlijk ben ik van mening dat je dit moet doen omdat jij dat graag wilt!
Verder bestaat tegenwoordig skypehet gratis bellen via een computer.... Goed! het is niet echt... En afhankelijk van waar je heen gaat....via Ryan air of easyjet kun je tegenwoordig heel goedkoop tickets krijgen van en naar....europa??? iig hier in UK is het heel cheap!! Waar wil je eigenlijk heen?
En 6 maanden... is denk ik behoorlijk overzichtlijk.... Je hebt genoeg vakantiedagen ertussen zitten (pasen enz.... en als je het andere half jaar gaat Kerst) en je vriend heeft misschien wel meivakantie.... Jij / hij kan dan altijd 'even' overvliegen....
persoonlijk ben ik er gewoon heel nuchter mee omgegaan....en heb gezegd: dit is wat ik wil, dit ga ik doen en ik zie wel waar het eindigd...In ons geval niet zo goedTis iig een goede test voor je relatie... En vraag ook wat je vriend ervan vind: Is zal je vast heel erg steunen als je dit graag wilt
dat maakt het makkelijker
![]()
maar anywayz...hoop dat je hier wat aan hebt, om een beslissing te nemen!... Heel veel succes ermee![]()
Zou mij niet overkomenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken genoeg relaties die tijdens een Erasmus uitwisseling kapot zijn gegaan.. Omdat het vriend/vriendinnetje wel trek had in een internationale hapje.
Hoi Piles, lang niet gesprokenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:15 schreef Piles het volgende:
Je kan het ook andersom doen: naar het buitenland gaan en daar een vriend vindenNee PB, gaat niet over mij
Ach ja.. "what happens during Erasmus stays at Erasmus".quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:34 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zou mij niet overkomen![]()
(Brave ik
)
Als je vreemd ging vind ik dat terrecht.. Anders wel zieligquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja.. "what happens during Erasmus stays at Erasmus".
Ik vond het echt de beste tijd van mijn leven..![]()
ok, al werd in de laatste week mijn hart gebroken...-O-
Aan mij lag het niet...quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:38 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Als je vreemd ging vind ik dat terrecht.. Anders wel zielig
Het zal zeker wel wat druk op je relatie geven, maar ik ken ook genoeg gevallen waar het vriendje of vriendinnetje even langskwam (zeker in de vakanties).quote:Volgens mij ben ik zo 'slecht' dat ik niet eens vreemd kan gaan, omdat ik 5 minuten erna huilend aan de telefoon hang ofoz
Je hebt het ritme al weer aardig te pakkenquote:
Sommige dingen gebeuren nou eenmaal gewoonquote:Ik wil niet in het buitenland een vriend vinden, omdat ik niet in het buitenland wil wonen
Waar ga je eigenlijk precies naartoe in Guatemala?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige dingen gebeuren nou eenmaal gewoon
Ik vind het niet erg, het is de reden dat ik maandag naar Guatemala vertrek
Antigua 2 nachtenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar ga je eigenlijk precies naartoe in Guatemala?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Antigua 2 nachten
Tikal 2 nachten
Placencia 4 nachten
Rio Dulce 1 nacht
Semuc 2 nachten
Antigua 2 nachten
Quetzaltenango 5 nachten
Pana 2 nachten
Antigua 2 nachten
Hoe laat vertrek je maandag?quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Krijg er nu ook heel veel zin in![]()
![]()
Morgen maar eens inpakken
Vlucht CO047 - AMS-Houston om 13.40 uurquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Vlucht CO047 - AMS-Houston om 13.40 uur
Thuis weg om kwart over 7Met de trein van Goes naar Schiphol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |