quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat DH ooit seks heeft, daar heeft hij het te druk voorMythe dus.
(eerste helft 2007??)
Ieder eentje natuurlijk, ik had er eigenlijk 2 moeten posten. Dus alsnogquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Was dat kusje voor mij alleen of voor allebei?
Good morning
Dat is vraag 2 natuurlijkquote:
Das beterquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ieder eentje natuurlijk, ik had er eigenlijk 2 moeten posten. Dus alsnog
We gaan met het 50+ clubjequote:
En Krea.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Naar de sauna(met 8 vrouwen van fok
)
BMI 50+ dusquote:
Jij ook al nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Das beter
Ik heb nooit leren delen als enig kind
Ja inderdaad, vertelquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Maarre, wordt er nou nog geneukt of hoe zit dat ?
Neuken jullie alleen op vrijdag?quote:
Bij een lapo van mli wat verwacht je andersquote:
Ah. Moet het ook nog over een specifiek onderwerp gaan, of gewoon neuken in het algemeen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, op vrijdag hebben we het erover.
Maar niemand doet het zeker?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, op vrijdag hebben we het erover.
Ik zou zeggen, verzin eens wat leuks.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah. Moet het ook nog over een specifiek onderwerp gaan, of gewoon neuken in het algemeen?
Waarom moet ik het dan gelijk weer bedenken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, verzin eens wat leuks.
Dat zeggen ze allemaal, maar ondertussen.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom moet ik het dan gelijk weer bedenken.
Jullie nog leuke plannen dit weekend?
Ik heb altijd heel veel inspiratie wat dat betreft. Wat nog niet wil zeggen dat ik er uitgebreid over ga posten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij vandaag heel veel inspiratie hebt wat betreft het onderwerp.
En ik heb hele leuke plannen, nml. niks, voor de hele volgende week trouwens ook nog eens, vakantie.
Nou ja zeg, openheid is nou juist zo'n goede eigenschap al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb altijd heel veel inspiratie wat dat betreft. Wat nog niet wil zeggen dat ik er uitgebreid over ga posten.
Lekker hoor!
Ooit op een chique kerstdiner van school, waar ook pantalon, colbert e.d. werd verwacht, gewoon in mijn aussie aan komen lopen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:18 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak moet van het weekend serieus op kleding jacht!
Ik schijn voor een chique kerstdiner echt niet in mijn jeans/sneakers/shirt combo te mogen komen, dus moet ik op jacht naar een pantalon,colbert en nette stappertjes.
Zit er een WE bij jou in de stad? Daar zou ik dan ff heen gaan. Die hebben voor weinig nette kleding, en het ziet er wel goed uit. Neem tenminste aan dat je dat pak niet heel vaak aan zal trekken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:18 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak moet van het weekend serieus op kleding jacht!
Ik schijn voor een chique kerstdiner echt niet in mijn jeans/sneakers/shirt combo te mogen komen, dus moet ik op jacht naar een pantalon,colbert en nette stappertjes.
Enig kind hequote:
Wat stom zeg!quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:18 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik schijn voor een chique kerstdiner echt niet in mijn jeans/sneakers/shirt combo te mogen komen
Openheid is leuk, maar er zijn grenzen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, openheid is nou juist zo'n goede eigenschap al zeg ik het zelf.
En zeker lekker ja, ben ik wel even aan toe, wat zijn jouw weekendplannen eigenlijk ?
[..]
Ow.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:21 schreef Kluts het volgende:
Weinig. Ben niet helemaal lekker eigenlijk.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weinig. Ben niet helemaal lekker eigenlijk.
Voor een modern pak zou ik toch echt niet naar WE gaan. Dan zou ik eerder Piet Zomers bezoeken, die heeft tenminste kwaliteit.quote:
Een lotgenote die me begrijptquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me begrijpt......
Oh, ik ga niet dood ofzo.quote:
Hij heeft het toch over een jasj en een nette broek? Een echt pak zou ik idd ook bij PZ halen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor een modern pak zou ik toch echt niet naar WE gaan. Dan zou ik eerder Piet Zomers bezoeken, die heeft tenminste kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |