quote:Op donderdag 11 december 2008 20:40 schreef Reinhilde het volgende:
Thomas heeft vandaag zijn hieleprikje gehad; ik heb bijna net zo hard gehuild als hij.![]()
Verder heb ik last van kriebelhoestwat in combinatie met de wond van de keizersnede niet zo fijn is.
Mijn jochie is heel erg lief en ik geniet ook echt van hem, maar zodra ik erg moe ben (vanaf een uur of 15:00) ben ik emotioneel echt ontzettend uit balans, ik moet huilen om alles en maak me alleen maar zorgen.![]()
Dat hoort erbij, toch?
quote:foto Op donderdag 11 december 2008 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
Waar maak je je zorgen over dan? Hebben jullie nog kraamhulp nu?
Hoe was het badderen vandaag?
Dat had ik ook in mijn kraamtijd hoor! Of eigenlijk meer vlak erna toen de kraamverzorgster weg was. Dat extreem bezorgde gevoel wordt wel iets minder hoorquote:foto Op donderdag 11 december 2008 20:59 schreef Reinhilde het volgende:
We hebben gelukkig nog kraamhulp. Dat is echt fijn. Ze komt 's ochtends, en Nixxx is 's middags weer thuis.
Ik kan het ene moment zo genieten van hem, en het volgende moment zit ik te huilen, bang dat hem iets overkomt. Pfff. Ik ga hem zo weer voeden, en dan in bed liggen ipv op de bank. Kijken of ik een beetje slaap kan pakken vannacht, dan gaat het morgen vast weer een stukje beter...
Hee, bekendquote:Op donderdag 11 december 2008 21:16 schreef E.T. het volgende:
O ja.. ze kan ook nog krijsen..hard
Vooral als ze d'r zin niet krijgt of als ze in de box of ledikant geparkeerd staat en aandacht komt niet snel genoeg
Gelukkig, want al die tranen maken me nog meer moe..quote:foto Op donderdag 11 december 2008 21:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat had ik ook in mijn kraamtijd hoor! Of eigenlijk meer vlak erna toen de kraamverzorgster weg was. Dat extreem bezorgde gevoel wordt wel iets minder hoor
Dat hadden wij voroge week twee keer. Ja! dacht ik met tranen van geluk in mijn ogen. Hij snapt het!quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn dame heeft weer doorgeslapen19.30 in bed, 23.30 ff lurken, toen om 7.00 weer lurken en zelfs daarna weer doorslapen tot 8.30
Ik hóóp zo enorm dat ze het nu doorheeft! Die ene late voeding vind ik prima als ze verder lekker slaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop