SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Best lekker, vooral met die sinaasappel erdoor is het net even andersquote:
Echt ik ben dol op kalkoen, maar sind die klote reclame van AH hoef ik dat spul echt niet meer. Met z'n klote pepersausquote:Op zondag 14 december 2008 18:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kalkoengebraad met sinaasappelmarinade uit de oven. Worteltjes en peultjes erbij.
quote:Op maandag 15 december 2008 00:40 schreef elcastel het volgende:
En vanavond : salade gerookte ganzenborst, ossenstaartsoep met ene vleugje Madeira, op de huid gebakken zeebaarsfilet met kreeftensaus, limoen spoon, duo van kalfshaas & ossenhaas en een grand dessert toe.
Wat moet ik me voorstellen bij een champignonschnitzel?quote:Op maandag 15 december 2008 18:23 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond champignonshnitzel, aardappelschijfjes en salade
Net een Cordon Bleu, maar dan met champignonsquote:Op maandag 15 december 2008 20:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een champignonschnitzel?
Dan kook je toch iets anders?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Verdomme weer pompoensoep met brood (tosti's)... 2e dag op rij dat ik hetzelfde eet!
Ehm.... Que?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:57 schreef Painted_Horse het volgende:
Vandaag hadden we maandmenu, nummer 7 en nummer 24.
Dinsdag is sportdag en dus geen kookdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
Oeh, lekkerquote:Op woensdag 17 december 2008 15:49 schreef coltje87 het volgende:
Vanavond stoofperenGeen idee wat er verder bij komt, m'n moeder maakt het weer eens.
Opvoedkundig héél verantwoord juist! Je moet kinderen namelijk ook leren omgaan met lekker maar ongezond voedsel....quote:Op woensdag 17 december 2008 16:49 schreef Tezz het volgende:
Hier zometeen een boterham met kroket en komkommer (ik weet het, rare combi, maar wel lekker) en een klodder mayo.
Opvoedkundig gezien zeer onverantwoord, maar ik moet potverdorie al om 18.00 uur weer op school staan voor de kerstviering. Hopelijk krijg ik gluhwein.
Hahaha da's een goeie!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Opvoedkundig héél verantwoord juist! Je moet kinderen namelijk ook leren omgaan met lekker maar ongezond voedsel....
Dat is geworden stoofvlees met gekookte aardappels en spitskool.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:51 schreef Windigo het volgende:
Vanavond zweedse aardappel-visovenschotel, en salade.
luxe probleem lijkt me zoquote:Op woensdag 17 december 2008 16:56 schreef Tezz het volgende:
Pffff....ik krijg dat ongezonde voer dus echt niet bij mijn dochter naar binnen he. [/sub]
Yep, want hoe graag ik ook kook en hoe dol ik ook ben op vers en gezond: af en toe een frietje of pannekoken eten of een blik soep opentrekken is echt wel handig dus!quote:
Jij ook alquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:42 schreef Sylvana het volgende:
Iets makkelijks, een stoommaaltijd ofzo. Mn vriend gaat lekker wokken met zn werk en de vrouwen mogen niet mee, dus moet alleen eten.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:08 schreef DarkElf het volgende:
vanavond kaasfondue met brood en bleekselderij en paprika
nee we gaan gewoon aan t pakjequote:Op vrijdag 19 december 2008 12:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhh, dat moet ik ook weer eens doenMaak je 'm zelf? Ik vind peer in de kaasfondue ook echt heerlijk (en walnoten
).
Ik heb net een punt cheesecake op
[ afbeelding ]
En ik ga zometeen lunchen met een restje pasta van gister.
wasda?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:05 schreef Windigo het volgende:
Vanavond salade met geitenkaasbuideltjes, en gebakken krieltjes
Bladerdeegflapje gevuld met een rondje geitenkaas, honing, thijm, peper en pijnboompitjesquote:
yumquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bladerdeegflapje gevuld met een rondje geitenkaas, honing, thijm, peper en pijnboompitjes8 minuutjes in de over op 200 c hetelucht en klaar
http://www.ah.nl/recepten/recept/?id=460622quote:Ingrediënten
* 4 tomaten
* 2 courgettes
* 100 ml appelsap
* 1 pakje koolvisfilet (diepvries, 400 g)
* 1 zak aardappels tafel (800 g)
* 1 pakje verse roomkaas fine herbs (80 g)
Materialen
* lage ovenschaal inhoud ca. 2 liter
Bereiden
Oven voorverwarmen op 220 °C. Tomaten en courgettes schoonmaken. Tomaten halveren. Courgettes in dikke plakken snijden. Appelsap in ovenvaste schaal schenken. In het vocht (bevroren) vis leggen en daaroverheen groenten verdelen. Naar smaak met zout en peper bestrooien. In hete oven in 20-25 min. gaar laten worden. Aardappelen in laagje water met zout naar smaak gaarkoken in ca. 15 min. Afgieten. Vis en groenten op 4 warme borden leggen. Klein kopje kookvocht in steelpan schenken, verse kaas toevoegen en al roerend aan de kook brengen. Naar smaak zout en peper toevoegen. Aardappelen op borden scheppen. Saus over vis schenken.
Nou, ik heb alleen de kipfilet met pesto/pijnboompitjes geproefd. En hoewel het redelijk goed weg te krijgen was, denk ik dat ik het toch zelf beter kan. Het was erg zout namelijk. Maar, voor de prijs (twee kipfiletjes met toebehoren voor een euro of zes, kant en klaar de oven in schuiven) was het redelijk in verhouding met de kwaliteit.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:05 schreef SHE het volgende:
Tezz, hoe was die kerstreeks van Lidl?
Ik ga vanavond voor het eerst in jaren gruwelijk ongezond mezelf vergrijpen aan een pan kaasfondue.
Om dat weer een beetje recht te trekken, gaat er morgen een mooie rosbief de oven in.
Ik heb alleen geen flauw idee wat ik erbij wil eten ( geen aardappels! ), dus als iemand een goed idee heeft, hollar.
de kredietkrisis is nog niet begonnen in huize golfer?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:23 schreef golfer het volgende:
Gepofde aardappels in truffel/paddestoelensaus, vispotjes met vis, garnaal, mosselen en stukjes kreeft en een gegrilde kreeft.![]()
bij ons begint de kerstvreet-toestand gewoon al vandaag
Wasda?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:24 schreef zoalshetis het volgende:
de kredietkrisis is nog niet begonnen in huize golfer?
en? hoe is/was het? niet met volle mond typen he!quote:
Was smakelijk:quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:12 schreef zoalshetis het volgende:
en? hoe is/was het? niet met volle mond typen he!
rotiquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:24 schreef zoalshetis het volgende:
meisje is druk in de weer met roti.
quote:
Rotiquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:24 schreef zoalshetis het volgende:
meisje is druk in de weer met roti.
nog een half uurtje en dan smikkelen. maag knort al.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef Niconigger het volgende:
Zo vlak voor de kerstdagen: patat met een viandel.
[..]
Roti
aardappelen en vispotjes waren van AH zo te zien......was het lekker?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Was smakelijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aardappelen in truffelsaus, met wat kleine paddestoeltjes, echt heerlijk!! We hadden ze al eerder geproefd en hebben ze nu voor 2X ingeslagenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:07 schreef computergirl het volgende:
aardappelen en vispotjes waren van AH zo te zien......was het lekker?
Ik bedacht me later dat we tweede kerstdag bij mijn ouders stamppot- en snertbuffet hebben, dus onze snert blijft nog even in de vriezerquote:Op woensdag 24 december 2008 10:10 schreef MaLo het volgende:
Vanavond snert. Dat smaakt als je het opwarmt nog lekkerder dan de eerste keer
.
Nu een kop thee en een plakje ontbijtkoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |