Morgen: spinazie ala creme, sperzieboontjes en tartaar, voor meneer nog een aardappel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende: Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
Heb 4 broodjes kaas meegenomen, een liga milkbreak en een flesje sinaasappelsap. Ik haal op school voordat ik naar vertrek nog wel ff een broodje gezond ofzo.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Gisteren is het pasta met champignons in (magere) roomsaus geworden, dus vandaag de vegaburgers met aardappelpuree en erwtjes & worteltjes die ik eigenlijk gisteren zou maken.
Brinta. En voor vanmiddag in de auto neem ik broodjes mee met sla, parmaham, mozzarella en tomaat. En vanavond weet ik nog niet want dan ben ik bij mijn schoonzusje in Antwerpen. Wat is het ultieme comfortfood? Dat gaan we maken kan ze wel gebruiken.