We zijn net weer terug uit het ziekenhuis. Helaas hebben ze niets kunnen zeggen over de toekomst. Het is nu echt afwachten wat de resultaten van de onderzoeken zullen zijn. Dinsdag hebben we een gesprek met diverse artsen van de afdeling. De vermoedelijke ziekte aan de bijnieren is nieteens het belangrijkste. Mijn collega heeft toevallig deze zeer zeldzame ziekte ook, en zegt dat je met dagelijks medicijngebruik er nog wel oud om kunt worden. Maar het is wel heel vervelend.
Het ergste probleem is nu Tylers darmen. Ze blijven verstopt zitten, ondanks herhaaldelijke klysma's. Hij krijgt nog steeds geen voedsel, het enige dat via zijn infuusje binnenkomt zijn glucose en natriumchloride, zout dus.
Vanavond waren de zusters lief voor me, want ik mocht hem vandaag inbuidelen. Hij in zijn blootje op mijn blote borst, en dan een lap erover. Zo lief vond hij dat, hij sliep gelijk en wreef telkens met zijn handje over mijn borstkas. Verder lijdt hij helaas veel pijn. Ze willen hem om eigen bestwil geen pijnstillers geven, maar het is erg zielig. Je ziet geregeld zijn lieve koppie veranderen in een van pijn vertrokken grimas. Echt zo zielig, ik zou zo graag zijn pijn willen overnemen, en hem zo willen meenemen. Echt zo'n lief mannetje, en heel erg dat hij zo moet lijden. Morgen gaan we weer heen, hopelijk gaat het dan wat beter!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen.
Tuinbeeld kopen?