Is Toby nou echt zo goed? Wat zijn bijv zijn sterke en mindere punten?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:13 schreef Houniet het volgende:
Tering wat was het koud in Gendt. 3-3 uiteindelijk geworden, had maar zo 4-3 kunnen worden vijf minuten voor tijd. Kerel van Vitesse schoot op de kruising.
Bodul twee keer gescoord, verder niet echt gezien.
Toby.
Rommedahl. Echt waar, snel dumpen.
In Rotterdam idd.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:13 schreef Houniet het volgende:
Rommedahl. Echt waar, snel dumpen.
Zijn inzicht was erg goed, lange ballen kwamen vaak aan. Stopt heel veel aanvallen en hij coached als de ziekte. Hij komt er wel.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Is Toby nou echt zo goed? Wat zijn bijv zijn sterke en mindere punten?
Is hij links- of rechtsbenig?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zijn inzicht was erg goed, lange ballen kwamen vaak aan. Stopt heel veel aanvallen en hij coached als de ziekte. Hij komt er wel.
Lange ballen vergelijkbaar als zijn college Belg Vertonghen?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zijn inzicht was erg goed, lange ballen kwamen vaak aan. Stopt heel veel aanvallen en hij coached als de ziekte. Hij komt er wel.
Het is nog geen Heitinga / Vertonghen maar hij komt aardig in de buurt. Tevens is hij volgens mij rechtsbenig.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Lange ballen vergelijkbaar als zijn college Belg Vertonghen?
Beetje slechte kwaliteit, ze wilden niet stil gaan staan.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:38 schreef _Mike_ het volgende:
Leuk, en bedankt voor de foto's.
HEY KLOOTZAKKEN STA STIL, HEY DENK JE DAT IK DAT HELE TERING EIND RIJ OM ZULKE BAGGER FOTO'S TE MAKEN?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beetje slechte kwaliteit, ze wilden niet stil gaan staan.
Dacht je ook zo over Jaap Stam?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:02 schreef superjood het volgende:
Beter koop je geen Gudjohnsson daar krijg je 0 euro voor trug, pure kapitaal vernietiging.
Jaap Stam kostte ook geen 12/13 miljoen. Mochten ze de Gudjohnson halen voor een miljoen of 5/6 dan hebben ze ook mijn zegenquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
HEY KLOOTZAKKEN STA STIL, HEY DENK JE DAT IK DAT HELE TERING EIND RIJ OM ZULKE BAGGER FOTO'S TE MAKEN?
[ afbeelding ]
ik zal even updatenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Toma is trouwens de OP van u? De site waar de OP op staat is een beetje out of date.
waarom niet? Dat moet toch als beursgenoteerd bedrijf?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, is alleen niet bekend gemaakt voor hoeveel ze hem hebben gehaald.
Nee, dat moet alleen als de som meer dan 10% van de begroting is wordt er altijd gezegd.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:57 schreef toma het volgende:
[..]
waarom niet? Dat moet toch als beursgenoteerd bedrijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |