hahaquote:Op maandag 15 december 2008 13:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik wil het best proberen Ophelia maar denk dat ik er heeeeel slecht in ga zijn. Anyhow! Ik zit op de laptop thuis, waar mn zusje meestal opzit.. wat een baggerding. Is ze op MSN (ja, lekker msnen terwijl ze valuta's moet berekenen
dat kan allemaal op de middelbare), dus ik zo:
"Man, jij moet echt een nieuwe laptop, wat een baggerding. WIl je de mijne overnemen dan koop ik wel een betere![]()
![]()
". Zegt ze: "nee, ik wil een mac".
Dikke lul drie bier eh. Grapjas.
Haha ja... Dat hoor ik van iedereen inderdaadquote:Op maandag 15 december 2008 13:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh, en: MTO-A is het makkelijkst, gewoon veel theorie leren. MTO-B wordt kut en MTO-C is hopeloos imo. Daarom moet ik nu ook nodig verder met mijn Scheffé post hoc toetsen
..
Ja weet ik, niet tegen teveel mensen verder vertellen dat op COMAP 15.00uur staat hèquote:Op maandag 15 december 2008 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Oja zusje; op BB staat dat we vanaf 17.00 kunnen inschrijven, maar dat zal wel een foutje zijn dan
Prijs weet ik niet.quote:Op maandag 15 december 2008 13:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Mac is moeilijk te begrijpen, da's heel anders dan Windows right? Ik heb laatst op een mac gezeten en die jongen ging even weg, zei ie: gebruik mijn laptop maar voor internet dan hoef je niet in de bieb een plekje te zoeken.
Serieus, ik heb 't gewoon opgegeven. Ik kon het niet vinden. En dan zou mijn zusje een mac moeten nemensure. Is gewoon omdat ze een mac mooi vind, maar erg praktisch is 't niet, vooral niet voor iemand zoals zij
. No offence verder maarja.. Plus die dingen zijn volgens mij peperduur?
Ik zwijgquote:Op maandag 15 december 2008 13:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja weet ik, niet tegen teveel mensen verder vertellen dat op COMAP 15.00uur staat hè. Als iedereen denkt dat het om 17u is dan zitten ze niet zo snel vol als COMAP 'm op 15u wel opengooid
![]()
.
Iig ik gok op de data van COMAP, maar kan ook zijn dat COMAP 't mis heeft. We'll see.
jij zwijgt ....quote:Op maandag 15 december 2008 13:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zwijg![]()
Zou inderdaad wel mooi zijn..![]()
o jah kloptquote:
Wat voor kleurtje?quote:Op maandag 15 december 2008 14:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
en ik ruim de woonkamer leeg, ik ga de woonkamer van een nieuwe\ eerste laag verf voorzien.
Alle muren, het is meer wit met een hintje geel, het plafond wordt iets warmer dan de muren.quote:Op maandag 15 december 2008 14:51 schreef automatic_ het volgende:
Oke...
Gewoon één muur?
En wat voor kleur is het nu?
Okequote:Op maandag 15 december 2008 14:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Alle muren, het is meer wit met een hintje geel, het plafond wordt iets warmer dan de muren.
Nu is het deels ongeschilderd, deels crème en deels wit met een hintje groen wat een ziekenhuisachtige sfeer geeft. Over eventuele kleuraccenten denken we later wel weer eens na.
Ik ben blij met mijn oom als schilderquote:Op maandag 15 december 2008 15:05 schreef JeffreyXL het volgende:
Pff schilderen dat heb ik de vorige week mogen doen bij mijn zusje. Eerste paar dagen gaat het nog wel maar daarna begint het toch wel te vervelen.
Mooi zo :dquote:Op maandag 15 december 2008 15:06 schreef automatic_ het volgende:
Jeuj! We zitten bij elkaar.
Zusje; het loopt echt niet hard! Ik denk dat veeél mensen denken dat het toch 17.00 is. Bij Psy 7 en 8 zijn nu 2 mensen ingeschreven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |