wth heb je gedaanquote:Op zondag 14 december 2008 15:02 schreef Crazy-M het volgende:
goede moddag
* Crazy-M zwaait met 1 blauwe nagel![]()
Airsoftenquote:
Goedemiddagquote:
Ik ga zo naar huis..! Hihiquote:
Lekker! Smakelijk alvast en veel plezierquote:Op zondag 14 december 2008 15:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn vriendje neemt me vnaaf mee uit eten, whoehoe. Lekker. Ik kan jullie wel de tip voor het restaurant geven maar het is in Grave dusja.. niet echt in de buurt van Tilburg
.
Welke? Ik ben gister naar The Day The Earth Stood Still geweestquote:Op zondag 14 december 2008 19:35 schreef Mudchains het volgende:
Dadelijk film kijken \o/
Ja ik vond het wel een leuke filmquote:Op zondag 14 december 2008 19:53 schreef automatic_ het volgende:
En, was dat wat zusje?
weet niet,quote:
Vandaar dat ik droomde dat de auto tegen een andere auto aan gleed toen ik ertegenaan leundequote:
En in dat nieuwsbericht op bbc staat:quote:Laatst kon niemand op msn praten he?
Dit is de oorzaak: msn moet dicht omdat er te veel accounts zijn.
Sommige mensen hebben ook meerdere msn accounts.
Er zijn nog 578 accounts over!!
Als je NIET wilt dat je msn account word gesloten stuur je deze mail door
naar minstens 18 vrienden/vriendinnen.
Als je dit niet doet moet je binnenkort 10 euro per maand betalen voor msn!!
Geloof je dit niet?
kijk dan op: http://news.bbc.co.uk/1/business/1189119.stm
Kopieer deze mail en plak hem in een nieuwe.
Als je hem naar 18 contactpersonen (of meer) hebt verstuurt word je msn icoontje groen!
WEES OP TIJD!! DIT IS GEEN GRAP!!!
idd. ik verwacht ook in het begin veel ongelukjes daar.quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 10:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Oke, in de categorie domste hoax kettingmail van het jaar, deze:
[..]
En in dat nieuwsbericht op bbc staat:
"Microsoft stresses that the site's core facilities including Hotmail will remain free.
Fees will be demanded for extra services that are now under development, such as an advanced filter system to protect email accounts from junk mail."
...
Hmm mag hier geen webradio luisterenquote:Op maandag 15 december 2008 11:03 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm ja misschien is het een kwestie van wennen, maar dan is het nog dom gemaakt, want mensen die daar niet regelmatig rijden hebben d'r ook moeite mee en die zullen er misschien zelfs sneller de mist in gaan..
En idd, domheid.. maar nog dommer van die mensen die het gewoon doorsturen zonder ff dat bericht te lezen. Domme schapen.
Anyhow, ik ga naar CESARtherapie. Oh, en: http://www.radioveronica.nl/radioveronicaplayer/player.php top 1000 allertijden.
Mja ik ben naar de tandarts op dat tijdstip maar ik kan maar één wg want de rest komt niet overeen met mijn 2ejaars tijden dusja.. 7 of 8 moet ik hebben, hoop dat ze niet te snel volzittenquote:Op maandag 15 december 2008 12:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik zie zo op om aan MTO A te beginnen hè
Weet gewoon niet wáár ik moet beginnen, haha
& vanmiddag inschrijven MTO-B, ben benieuwd!
Jij hoeft je practicum-ding niet meer te doen?quote:Op maandag 15 december 2008 13:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja ik ben naar de tandarts op dat tijdstip maar ik kan maar één wg want de rest komt niet overeen met mijn 2ejaars tijden dusja.. 7 of 8 moet ik hebben, hoop dat ze niet te snel volzitten.
Als je FF en IE gebruikt of zelfs twee keer IE kan je ook twee clients inloggenquote:Op maandag 15 december 2008 13:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij hoeft je practicum-ding niet meer te doen?
Bij ons gaan er (denk ik) heeél veel voor Psy 3 / 4 (en 1 / 2).
Wij hebben namelijk alleen op maandag, dinsdag en vrijdag college. Die 1-4 vallen op dinsdag vóór de andere lessen... En maandag valt het dacht ik heel vroeg en dan hebben wij ons eerste college pas om 14.30, dus ik hoop dat je gelukt hebt
Is er niemand anders die je even snel kan inschrijven?
Ik zat vorige keer met mijn laptop (voor een vriend) en mijn pc (voor mij) startklaar, haha
Oh slim... Ik heb Google Chrome en IE, even onthouden voor de volgende keerquote:Op maandag 15 december 2008 13:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Als je FF en IE gebruikt of zelfs twee keer IE kan je ook twee clients inloggen. Heb je geen aparte pc's voor nodig. Een vriendin van me probeert het voor me maar zij is niet zo hendig met pc's als ik dus ze zal wel voor de 'ik schrijf mezelf in, log mezelf uit en log jou in en schrijf jou in' methode gaan. Dus dan moet 't nog niet te hard gaan anders zitten ze alsnog vol ..
.
Dus ik hoop dat 't d'r lukt anders heb ik een probleem. Naja dan ga ik er gewoon bijzitten, ff een mailtje naar de docent dat dat echt de enige mogelijkheid is voor me, maar zover zal het wel niet komen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |