iets van motivatie om te gaan leren komt wel van pasquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:19 schreef theKiD het volgende:
GOEDEMORGEN!!!!
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, het gras is groen, en de konijntjes zijn aan het neuken! Wat willen we nog meer!!!![]()
![]()
In die kou brrr.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:09 schreef Mudchains het volgende:
vanochtend alweer motorles gehad \o/
tis nou alweer 3 uur :x
vanaaf feestje + daarna uit (en kaartjes kopen voor nieuwjaar)quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:52 schreef JeffreyXL het volgende:
Btw gaat iemand nog iets leuks doen vandaag/vanavond?
Willem II? Naja daar dalijk in ieder geval heen en daarna de stad in om de overwinning te viere of de nederlaag weg te zuipenquote:
Zoiets ja.. en tussendoor nog iemand zijn bier opdrinkenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:31 schreef Kingside het volgende:
[..]
Willem II? Naja daar dalijk in ieder geval heen en daarna de stad in om de overwinning te viere of de nederlaag weg te zuipen![]()
![]()
Klinkt herkenbaarquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Blokker! Superleuk met al die zeikklanten die niet uit hun doppen kunnen kijken (Ben ik aan het stofzuigen, "HALLO HALLO MAG IK IETS VRAGEN" ... zucht tel tot 10 glimlach "ja hoor". "Hebben jullie geen kerstverlichting?" ...... "Achter u, hele wand vol?" "Oh hahaha oke bedankt!").
quote:
Veel te veel geldquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:24 schreef Mudchains het volgende:
Owja,
En ik heb deze fiets besteld:
http://www.stevensbikes.de/2009/index.php?bik_id=552&lang=nl_NL&cou=US§=equipment#inhalt
Voor 780 euro incl allerei accesoires![]()
Maar je hebt dan wel een goeie fietsquote:
Thanxquote:
Veel nuttigs leer je iig niet bijquote:Op zondag 14 december 2008 12:58 schreef JeffreyXL het volgende:
Dat heb ik ook nog eens een blauwe maandag gedaan, gitaarles. Wel leuk opzich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |