ow die ziet er wel nasty uit!quote:
ziet eruit als koffie hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ow die ziet er wel nasty uit!
kan niet wachten tot ik weer naar Italië ga! Echte koffie drinken!!!!!!!!
Gooi emmer water overquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn katten hebben ruzie en ik probeer een sollicitatiebrief te schrijven![]()
Geen goede combo
Droge ruziënde katten of zeiknatte ruziënde katten,quote:
ok, dan is het goedquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Droge ruziënde katten of zeiknatte ruziënde katten,
mmm, tsja, even denken...
Nee, doe mij toch maar het eerste![]()
(ik geloof dat het al opgelost is)
ik zat nou trouwens een naar je ondertitel te kijken he....quote:
quote:heldin [de ~ (v)]
heroine [the ~]
verder ook goedemorgen!quote:heroïne [de ~]
heroin [the ~]
Njaa, ik heb nog wel 2 her's, maar voor de rest..quote:Op vrijdag 12 december 2008 05:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
Vakansie?Ik heb weekend van 10 Januari weer een lang weekend vrij
![]()
jah, sommige dingen zijn helaas niet goedkoopquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:06 schreef automatic_ het volgende:
Mijn internet is nu wel retesnel met dat N-stickje
Wel een rib uit mijn lijf![]()
Haha inderdaad, maar goed; dat overleef ik ook welquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, sommige dingen zijn helaas niet goedkoop
konijn of kooi ???quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha inderdaad, maar goed; dat overleef ik ook wel
Ik ga nu even mijn konijntje schoonmaken
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Droge ruziënde katten of zeiknatte ruziënde katten,
mmm, tsja, even denken...
Nee, doe mij toch maar het eerste![]()
(ik geloof dat het al opgelost is)
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga nu even mijn konijntje schoonmaken
Ok dan is het goedquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:09 schreef automatic_ het volgende:
Beide
Haha, nee hoofdzakelijk de kooi
ik snapte ook niet gelijkquote:
Anoniem internet FTWquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wrom heb jij geen FoBo? Of iig niets erin staan
Vrijdag Vette Bek dagquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:00 schreef theKiD het volgende:
Bij mij is Vrijdag of zondag frietdagMaar heb afgelopen Zondag al friet op, dus komende Zondag pas weer friet
Niet 2x in de week
Deze week een paar nachtdiensten gedaan.. das slecht eten voor mijquote:
Mafkees! Toen sliep ik nog niet eens.quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:01 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEN TILBURG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TIJD OM WAKKER TE WORDEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BIJNA WEEKEND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Crazy-M werd gewoon om 6:00 wakker
iets van motivatie om te gaan leren komt wel van pasquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:19 schreef theKiD het volgende:
GOEDEMORGEN!!!!
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, het gras is groen, en de konijntjes zijn aan het neuken! Wat willen we nog meer!!!![]()
![]()
In die kou brrr.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:09 schreef Mudchains het volgende:
vanochtend alweer motorles gehad \o/
tis nou alweer 3 uur :x
vanaaf feestje + daarna uit (en kaartjes kopen voor nieuwjaar)quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:52 schreef JeffreyXL het volgende:
Btw gaat iemand nog iets leuks doen vandaag/vanavond?
Willem II? Naja daar dalijk in ieder geval heen en daarna de stad in om de overwinning te viere of de nederlaag weg te zuipenquote:
Zoiets ja.. en tussendoor nog iemand zijn bier opdrinkenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:31 schreef Kingside het volgende:
[..]
Willem II? Naja daar dalijk in ieder geval heen en daarna de stad in om de overwinning te viere of de nederlaag weg te zuipen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |