Hoe was je secretaresse-intake?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, voor de files in de auto gestapt, goeie keus geweest
quote:
Ik vind dat ik al weekend heb.. Heb me een beetje verslapen maar was op tijd..quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het vandaag? Weer kleine rotklusjes?
Groot gelijk! Je hebt hard genoeg gewerkt deze weekquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind dat ik al weekend heb.. Heb me een beetje verslapen maar was op tijd..
En ik vind dat ik gewoon rust verdiend heb vandaagDus ik ga er zo even tussenuit om te shoppen
Vind ik ookquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Groot gelijk! Je hebt hard genoeg gewerkt deze week
Veel te doen op je werk?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ookNu alleen nog kijken of ik ook weg hier
Als ik vandaag niet ga dan moet ik morgen (ik moet echt een nieuwe broek hebben) dus dan gaan we morgen maar.. Maar dan willen we gaan kijken naar een nieuwe auto..
Meer aanspreekpuntquote:
Nogal rustig hierquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen, is het hier gezelliger.
voorlopig nog wel jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen, is het hier gezelliger.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:46 schreef Bengeltje het volgende:
Niets mis met rustiger.![]()
Capp please.
Kijk, zo moet het! Have fun!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:07 schreef Tally het volgende:
Nou ik ga zo eerst lekker uitgebreid lunchen met mijn collega en daarna ga ik even kleding kopen
Heb ik net even gefixt
Nog niet.. Eerst lunchen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |