Goed! En met jou?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
yo dude, how's life?
je gaat trouwen lees ik, gefeliciteerd man
En de videoclip van Sabrina in een zwembad nog als erg werd gezienquote:Op donderdag 11 december 2008 16:16 schreef Facilitator het volgende:
[..]
En de PinUpClub opwindend was......
Ik kan wel een paar dingen bedenken, en jij ook wel. Weet ik zekerquote:Op donderdag 11 december 2008 16:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Is goed schat!
Whehe, heb je nog wensen dan?(reageer jij op bengeltjes post?
)
T!quote:
Ik leef nog wel ja.. En mag zo lekker naar huisquote:Op donderdag 11 december 2008 16:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
T!![]()
Je leeft nog! Drukke dag gehad?
O damn... ja... en die werd toen met een van de eerste beamers tijdens een schoolfeest afgespeeld.... whehehehe.....quote:Op donderdag 11 december 2008 16:21 schreef Belsezar het volgende:
En de videoclip van Sabrina in een zwembad nog als erg werd gezien
Zo lekker op de bank ploffen en alles vergetenquote:Op donderdag 11 december 2008 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik leef nog wel ja.. En mag zo lekker naar huis
De drukte viel vandaag op zich mee.. Alleen van die rotklusjes die veel tijd in beslag nemen..
*pruillipje* jij kan dat veeeeel beter schat!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar dingen bedenken, en jij ook wel. Weet ik zeker![]()
Moet ik dat doen, dat kan jij toch best wel?
Hehe, fantastisch was die clip. Wat een gedoe om een clip waarvan nu niet eens meer word van opgekeken.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:27 schreef Facilitator het volgende:
[..]
O damn... ja... en die werd toen met een van de eerste beamers tijdens een schoolfeest afgespeeld.... whehehehe.....
BTW.....
I know the feeling all to wellquote:Op donderdag 11 december 2008 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
ook goed, ik zou alleen graag mijn burostoel ruilen voor een warm bedje
Juist.. En de kachel hoog.. En minder kledingquote:Op donderdag 11 december 2008 16:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo lekker op de bank ploffen en alles vergeten
Groot gelijk!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist.. En de kachel hoog.. En minder kleding
TV aan tot lief thuis komt
ik heb gelukkig niet al teveel te doen straks, dus kan rond een urutje of 8 lekker op de bank ploffen en NIKS doenquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en overigens weet ik ook van niets!
Ik heb nog nooit een belangrijke beslissing gemaakt voor Bengel
Dan ben ik op weg naar de biosquote:Op donderdag 11 december 2008 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb gelukkig niet al teveel te doen straks, dus kan rond een urutje of 8 lekker op de bank ploffen en NIKS doen
Ok ok. Dat hebben we al lang gedaan, dat uitproberen. En met goed resultaat afgeslotenquote:Op donderdag 11 december 2008 16:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
*pruillipje* jij kan dat veeeeel beter schat!
Zegquote:Op donderdag 11 december 2008 17:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg niet zo praten nu, jij bent mijn steun en toeverlaat.
Ja, dat wel, maar je bent te eigenwijs om naar me te luisteren, uiteindelijk maak je die beslissingen zelfquote:Op donderdag 11 december 2008 17:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg niet zo praten nu, jij bent mijn steun en toeverlaat.
owww..... date?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan ben ik op weg naar de bios
Nee met de jongens naar James Bondquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent voor de zware gevallen.
Ja, voor de files in de auto gestapt, goeie keus geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |