Oh dat weten ze denk ik al een tijdjequote:Op donderdag 11 december 2008 13:56 schreef Nijns het volgende:
Ja, dat vind jij dan weer leuk hè? Weet je zeker dat je wil dat iedereen weet dat je af en toe best gemeen bent?
quote:
Als jij in een van mijn geopende topics ben kan ik toch niks te klagen hebbenquote:
Oh, B.. Zullen we alsnog trouwen?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als jij in een van mijn geopende topics ben kan ik toch niks te klagen hebben
En jij Nijns, jij bent wat je usericon zegt
Prik een datum!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh, B.. Zullen we alsnog trouwen?
Zo, dat ging makkelijk!quote:
Ja dat blijkt, je trouwt nu al met een ander.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als jij in een van mijn geopende topics ben kan ik toch niks te klagen hebben
En jij Nijns, jij bent wat je usericon zegt
Jij wilde mij nietquote:Op donderdag 11 december 2008 14:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja dat blijkt, je trouwt nu al met een ander.
Ergens als het warm is. En niet almere?!?!?! Dan blijft de keuze beperktquote:Op donderdag 11 december 2008 14:41 schreef Nijns het volgende:
Wanneer wil jij B. en in Brazilië of toch gewoon Nederland? Ow, echt no way dat ik in Almere kom wonen hoor
Ben ik tweede keus? Be honest with me here!quote:
Jij kwam in beeld nadat bengeltje me niet wilde. Dus daar is niks van waar.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ben ik tweede keus? Be honest with me here!
Hey is februari niet te vroeg? Of wanneer ging je naar Brzillie Rebel??quote:Op donderdag 11 december 2008 14:41 schreef Nijns het volgende:
Wanneer wil jij B. en in Brazilië of toch gewoon Nederland? Ow, echt no way dat ik in Almere kom wonen hoor
Kwaak wat zeg je nu allemaal, je zit te geilen op een stem?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:56 schreef kwaakvaak het volgende:
ik zit wat video te snijden van een keynote speech, en zit nu net een stuk te snijden van Noreena Hertz en fuck wat heeft die vrouw een dodelijk mooie engels accent zegZo rustig en bedeest een verhaal over armoede en schuld aan de maatschappij aan het vertellen, bijna geil gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |