1 woord: profiel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:55 schreef bixister het volgende:
ah, webkim weet waar mrien woont. noteer je mee, icicle!?
Ja, maar ik wil er niet te ver voor om hoeven rijden hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:01 schreef huuphuup het volgende:heb je zoveel ruimte in je auto Troel?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:46 schreef bixister het volgende:
[ afbeelding ]
veel verder kom ik nog niet.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:51 schreef bixister het volgende:
ynske, doe jij die dan even?![]()
BE, memmel staat onderaan, die zie je toevallig niet in deze scherm-afdruk.![]()
maareh, tips zijn welkom hoor!
Uiteraardquote:
Da's gemeen, Spuug staat er twee keer in!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:07 schreef Ynske het volgende:
[..]asjeblieft
of wil je t excel bestand ook hebben
nu niet meerquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Da's gemeen, Spuug staat er twee keer in!
Hebben jullie tijd over???quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:07 schreef Ynske het volgende:
[..]asjeblieft
of wil je t excel bestand ook hebben
Dan nog staat het verkeerd, jankerdquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Het zwarte is juist wie wie NIET heeft
hier toch echt nietquote:
Misschien moet je je bril opzettenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:30 schreef lcicle het volgende:
[..]
Dan nog staat het verkeerd, jankerd
Jawel, ik was al blij met mijn lootje, maar ik ben nog blijer dat ik niet iemand heb die om niets een ander een jankerd noemtquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:33 schreef Brighteyes het volgende:
Hoezo, was je niet blij dan Troel?
Maar dat geeft wel weer aanleiding tot een 'prikkelend' gedichtquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Jawel, ik was al blij met mijn lootje, maar ik ben nog blijer dat ik niet iemand heb die om niets een ander een jankerd noemt
Nee, omdat ik toch wist dat ik bij jou langs moest om al die pakketjes te brengenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh tov! Ik heb jou maar je adres stond er nog niet bij :p
Ja, geen enkel probleemquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Ok! Neem je die van ynske ook mee?
Dat doe ik ook. Ook omdat ik niet kan dichten. Mijn zus moest een gedicht voor Sinterklaas maken en toen ging ik helpen. Nou kwam niet verder dan 1 zin: Sint liep door de stad, te bedenken wat Orlando nog niet had... Dus nee dichten is niet aan mij besteed hehe.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe trouwens geen gedicht hoor.
Ben het voor een keertje met Tex eens, dichten is voor de sint en niet voor kerst.
Ik zal er een leuke kaart bij doen ter compensatie.
Ben je thuis dan bix? Dan overleg ik even met Bertquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:04 schreef bixister het volgende:
ja, de laarsjes voor brent mogen ook mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |