Hoe dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:11 schreef lcicle het volgende:
Maken we d'r ook een wedstrijdje van wie de meeste wie-heeft-wie antwoorden goed heeft?Ik ben namelijk al heel aardig op weg..
Het helpt niet.quote:
Ach, kimmetje, ik lijk moeilijker dan ik ben hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:32 schreef Webkim het volgende:
Dichten met kerst?
Hmm... Ik weet het nog niet.
Ik heb sowieso een Moeilijk Mensch getrokken.
Jij bent wel de makkelijkste van allemaal, gewoon een paar kilo babysokjes.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, kimmetje, ik lijk moeilijker dan ik ben hoor
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:27 schreef YPPY het volgende:
[..]
Jij bent wel de makkelijkste van allemaal, gewoon een paar kilo babysokjes.
Gewoon voor 15 Euro aan cadeautjes in een doos douwen en onder rembours versturen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:23 schreef bixister het volgende:
ik heb al 5 kleinigheden gekocht!ik moet alles maar heeeel plat gaan drukken vrees ik. anders kan ik er geen postzegels meer bij betalen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:27 schreef YPPY het volgende:
[..]
Jij bent wel de makkelijkste van allemaal, gewoon een paar kilo babysokjes.
Wasmiddel?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, misschien wil ik wel echt iets alleen voor mijzelf
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:28 schreef Webkim het volgende:
[..]
Gewoon voor 15 Euro aan cadeautjes in een doos douwen en onder rembours versturen.
Har har har.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Da's inderdaad een goed idee!![]()
Zorg je dat je voldoende klein geld bij de voordeur hebt liggen?
we hebben toch nog best veel dagen? ik ga ook pas volgende week echt hiermee aan de slag, heb nu nog tig andere dingen te doen. take it easy buuvke!quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben aan huis gekluisterd vanwege ziek kind. Mijn nederige excuses voor mijn gelote. Ik heb al gekeken, maar mijn lokale supermarkt verkoopt geen geurkaarsen.
Sssst, t'is mijn Icicle dwaalspoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:17 schreef bixister het volgende:
[..]
we hebben toch nog best veel dagen? ik ga ook pas volgende week echt hiermee aan de slag, heb nu nog tig andere dingen te doen. take it easy buuvke!
Zalf tegen tepelkloven? Dat ga ik toch heul niet nodig hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:30 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wasmiddel?
Oordopjes?
Zalf tegen tepelkloven?
Een tijdschrift waar je pas over 4 jaar tijd voor hebt?
Rollen behang?
Dat vond ik ook erg lastig..en is slecht gelukt..nja, maakt niet uitquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:38 schreef cattie het volgende:
Ik vertrek zo richting stad.Ik ben benieuwd waar ik mee thuis ga komen. Mezelf kennende moet ik erg mijn best doen om niet boven het budget uit te komen. (Oooh, dat is leuk! en dat, en dat.)
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:46 schreef mrien het volgende:
Scheelt je wel verzendkosten..maar vraag me af of die in verhouding staan me de benzinekosten
Dat dacht ik ook. Maar sinds zondag is mijn tube Bepanthen mijn grootste vriend, sinds gister hand in hand met 2 tepelhoedjes.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zalf tegen tepelkloven? Dat ga ik toch heul niet nodig hebben
1 woord: profiel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:55 schreef bixister het volgende:
ah, webkim weet waar mrien woont. noteer je mee, icicle!?
Ja, maar ik wil er niet te ver voor om hoeven rijden hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:01 schreef huuphuup het volgende:heb je zoveel ruimte in je auto Troel?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:46 schreef bixister het volgende:
[ afbeelding ]
veel verder kom ik nog niet.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:51 schreef bixister het volgende:
ynske, doe jij die dan even?![]()
BE, memmel staat onderaan, die zie je toevallig niet in deze scherm-afdruk.![]()
maareh, tips zijn welkom hoor!
Uiteraardquote:
Da's gemeen, Spuug staat er twee keer in!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:07 schreef Ynske het volgende:
[..]asjeblieft
of wil je t excel bestand ook hebben
nu niet meerquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Da's gemeen, Spuug staat er twee keer in!
Hebben jullie tijd over???quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:07 schreef Ynske het volgende:
[..]asjeblieft
of wil je t excel bestand ook hebben
Dan nog staat het verkeerd, jankerdquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Het zwarte is juist wie wie NIET heeft
hier toch echt nietquote:
Misschien moet je je bril opzettenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:30 schreef lcicle het volgende:
[..]
Dan nog staat het verkeerd, jankerd
Jawel, ik was al blij met mijn lootje, maar ik ben nog blijer dat ik niet iemand heb die om niets een ander een jankerd noemtquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:33 schreef Brighteyes het volgende:
Hoezo, was je niet blij dan Troel?
Maar dat geeft wel weer aanleiding tot een 'prikkelend' gedichtquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Jawel, ik was al blij met mijn lootje, maar ik ben nog blijer dat ik niet iemand heb die om niets een ander een jankerd noemt
Nee, omdat ik toch wist dat ik bij jou langs moest om al die pakketjes te brengenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh tov! Ik heb jou maar je adres stond er nog niet bij :p
Ja, geen enkel probleemquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Ok! Neem je die van ynske ook mee?
Dat doe ik ook. Ook omdat ik niet kan dichten. Mijn zus moest een gedicht voor Sinterklaas maken en toen ging ik helpen. Nou kwam niet verder dan 1 zin: Sint liep door de stad, te bedenken wat Orlando nog niet had... Dus nee dichten is niet aan mij besteed hehe.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe trouwens geen gedicht hoor.
Ben het voor een keertje met Tex eens, dichten is voor de sint en niet voor kerst.
Ik zal er een leuke kaart bij doen ter compensatie.
Ben je thuis dan bix? Dan overleg ik even met Bertquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:04 schreef bixister het volgende:
ja, de laarsjes voor brent mogen ook mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |