quote:Op donderdag 11 december 2008 14:59 schreef bixister het volgende:
oh maar ynske, da's mijn standaard manier van posten hoor. eerst even een letter of leesteken en dan later lekker scherp bijwerken.watdachtjijdan!
zo en nu weer back to X-mas en alle mrsX(mas)sen. [ afbeelding ]
Oh! er zijn meer mensen die daar last van hebbenquote:Op donderdag 11 december 2008 15:21 schreef Marie79 het volgende:
Ik ga mijn lijstje maar even aanpassen, heb net één van mijn pannenlappen in de fik gestoken (ik had alleen ovenwanten op het lijstje staan)
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:42 schreef bixister het volgende:
j@j@, trek m@@r uit dat p@k, door de m@nd!
Das mooiquote:Op donderdag 11 december 2008 14:38 schreef SecretSanta het volgende:
Ik ben in ieder geval al lang blij dat er recent door mensen zo'n fotoalbum is aangemaakt, want ook dat is wat te veel voor deze grijsbebaarde man. Gelukkig weet Santa alles en wist hij net zoals de hele OUD-kliek het wachtwoord
(ja, je kan wel denken dat slechts een aantal mensen dat heeft, maar komop, we weten hoe er hier geroddeld wordt, dus helaas, daar heb je niets aan Memmel!)
breek een ei kapot en peuter t velletje aan de schil los en plak dat over de brandplek heenquote:Op donderdag 11 december 2008 18:52 schreef Poppejans het volgende:
Ik vraag 2 nieuwe vingers!
Auw, het is heel vuurrood, heb wel meteen gekoeld onder kraan maar heb helaas niks van zalf ofzo in huis, ik vermoed dat er blaren aan het opkomen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |