Helaas valt dat tegen en weten mijn oude vingers slechts hoe Paint werkt en dat vind ik al heel wat voor iemand van mijn leeftijd.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:20 schreef bixister het volgende:
oeh SecretSanta, wat kunt u goed photoshoppen!![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit nog niet zo lang op internetten
Dalijk heb je een andere Rocka!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:04 schreef Sugar het volgende:
Ja, nogkeer, nogkeer! Hoewel, dadelijk heb ik dan Rocka niet een stomme...
jajajaja maar k bedoel natuurlijk alle pakketjes bij iedereen enzoquote:Op donderdag 11 december 2008 14:51 schreef bixister het volgende:
ynske, verwacht er niet teveel van, ik denk dat je er maar 1 krijgt...!
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:51 schreef bixister het volgende:
(zal ik je het systeem anders nog een keer uitleggen?)![]()
![]()
tsss stiekem editten achteraf hequote:Op donderdag 11 december 2008 14:51 schreef bixister het volgende:
(zal ik je het systeem anders nog een keer uitleggen?)![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:59 schreef bixister het volgende:
oh maar ynske, da's mijn standaard manier van posten hoor. eerst even een letter of leesteken en dan later lekker scherp bijwerken.watdachtjijdan!
zo en nu weer back to X-mas en alle mrsX(mas)sen. [ afbeelding ]
Oh! er zijn meer mensen die daar last van hebbenquote:Op donderdag 11 december 2008 15:21 schreef Marie79 het volgende:
Ik ga mijn lijstje maar even aanpassen, heb net één van mijn pannenlappen in de fik gestoken (ik had alleen ovenwanten op het lijstje staan)
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:42 schreef bixister het volgende:
j@j@, trek m@@r uit dat p@k, door de m@nd!
Das mooiquote:Op donderdag 11 december 2008 14:38 schreef SecretSanta het volgende:
Ik ben in ieder geval al lang blij dat er recent door mensen zo'n fotoalbum is aangemaakt, want ook dat is wat te veel voor deze grijsbebaarde man. Gelukkig weet Santa alles en wist hij net zoals de hele OUD-kliek het wachtwoord
(ja, je kan wel denken dat slechts een aantal mensen dat heeft, maar komop, we weten hoe er hier geroddeld wordt, dus helaas, daar heb je niets aan Memmel!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |