Wie nietquote:Op donderdag 11 december 2008 20:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tjonge wat duurt de dag lang als je moet werken terwijl er een lootje op je zit te wachten.
En wat voor lootje, ik heb nl Rocka!! Net zo mooi!!!
bix, ga eens sporten jij! je werkt op mijn lachspieren vanavond! En als jij hier rondhangt, kan ik niet mijn geheime gedicht afmaken.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:58 schreef bixister het volgende:
ja, ik ga ook een anonieme vraag aan m'n verlanglijstje toevoegen!
Krijg, schrijf ik, krijg! Niet schrijf!quote:
Hou je er wel een beetje rekening mee dat niet alles vrij verkrijgbaar is in Friesland?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:58 schreef bixister het volgende:
ja, ik ga ook een anonieme vraag aan m'n verlanglijstje toevoegen!
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:13 schreef huuphuup het volgende:
Yaaaaay!![]()
wat heb je gekocht Yns?![]()
Gedicht:
Rocka, Rocka, Rocka,
hier heb je nieuwe sokka
klaar!
Lief rockjequote:Op donderdag 11 december 2008 22:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja Huup, ik waardeer het gebaar. Ik kom ook niet veel verder dan '... snottebelle'
Misschien lag het aan de manier waarop je schoonmoeder het bracht? Zelf van te voren even hardop lezen wil ook nog wel eens helpenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:15 schreef Jelief het volgende:
Ik heb nog een trauma van mijn schoonmoeder die mijn gedicht voorlaswat zo mooi leek op papier klonk voor geen meter
Nou, da's tof om te lezen voor de gelukkigequote:Op vrijdag 12 december 2008 00:32 schreef Webkim het volgende:
Dichten met kerst?
Hmm... Ik weet het nog niet.
Ik heb sowieso een Moeilijk Mensch getrokken.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, da's tof om te lezen voor de gelukkige [ afbeelding ]
Ik ben anders best bereid om antwoord te geven op geheime vragen enzo, dus zo moeilijk benk heul niequote:Op vrijdag 12 december 2008 00:32 schreef Webkim het volgende:
Dichten met kerst?
Hoe dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:11 schreef lcicle het volgende:
Maken we d'r ook een wedstrijdje van wie de meeste wie-heeft-wie antwoorden goed heeft?Ik ben namelijk al heel aardig op weg..
Het helpt niet.quote:
Ach, kimmetje, ik lijk moeilijker dan ik ben hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:32 schreef Webkim het volgende:
Dichten met kerst?
Jij bent wel de makkelijkste van allemaal, gewoon een paar kilo babysokjes.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, kimmetje, ik lijk moeilijker dan ik ben hoor
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:27 schreef YPPY het volgende:
[..]
Jij bent wel de makkelijkste van allemaal, gewoon een paar kilo babysokjes.
Gewoon voor 15 Euro aan cadeautjes in een doos douwen en onder rembours versturen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:23 schreef bixister het volgende:
ik heb al 5 kleinigheden gekocht!ik moet alles maar heeeel plat gaan drukken vrees ik. anders kan ik er geen postzegels meer bij betalen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:27 schreef YPPY het volgende:
[..]
Jij bent wel de makkelijkste van allemaal, gewoon een paar kilo babysokjes.
Wasmiddel?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, misschien wil ik wel echt iets alleen voor mijzelf
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:28 schreef Webkim het volgende:
[..]
Gewoon voor 15 Euro aan cadeautjes in een doos douwen en onder rembours versturen.
Har har har.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Da's inderdaad een goed idee!![]()
Zorg je dat je voldoende klein geld bij de voordeur hebt liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |