Zelfs na 19:00 deden sommige mensen de deur al niet meer open, sta je danquote:Op donderdag 11 december 2008 13:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Toen ik nog 'klein' was had ik geen idee dat het raar was om om 22:00 mensen uit bed te bellen voor me kaartjes. Na 3x iemand wakker te hebben gebeld toch maar naar huis gegaan.
Inderdaad. Maar niet te veel, want ik heb dit jaar al een aantal kranten niet of veel te laat gekregen.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:36 schreef Sorella het volgende:
shit maar ff wat euro,s apart leggen voor de bedelaars
Investeer hetgeen je bespaart door ze niks te geven in een nee/nee sticker. Scheelt weer wat troep op de deurmat.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:49 schreef Cothen het volgende:
Tja, kaartjes.
Voor je ochtend/avonddagbladbezorger, maand/weekblad-bezorger kan ik me het wel voorstellen. Zij staan toch in weer en wind klaar om je blaadje te bezorgen.
Nu komen ook de reclameblaadjesbezorgers langs... komen ze het hele daar mijn deurmat vervuilen en nu kost het me nog geld ook.
Als je 't zo'n probleem vind, plak dan een NEE/NEE sticker op of jammer niet zo.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:49 schreef Cothen het volgende:
Nu komen ook de reclameblaadjesbezorgers langs... komen ze het hele daar mijn deurmat vervuilen en nu kost het me nog geld ook.
Jammer genoeg houden ze zich niet altijd aan zo'n NEE/NEE sticker.. bij mij, met zo'n sticker, wordt nog regelmatig die shit naar binnen geduwd.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Investeer hetgeen je bespaart door ze niks te geven in een nee/nee sticker. Scheelt weer wat troep op de deurmat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |