abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63931021
Wissel hier verhalen uit over de 'beruchte' oudejaarskaartjes.
Bijvoorbeeld hoeveel je ermee verdiend, of je ze uberhaupt al hebt, leuke situaties, je bedrijf enz..

En of je wijk meestal wordt ingepikt (zoals bij mij meestal )
pi_63931105
Toen ik nog 'klein' was had ik geen idee dat het raar was om om 22:00 mensen uit bed te bellen voor me kaartjes. Na 3x iemand wakker te hebben gebeld toch maar naar huis gegaan.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  donderdag 11 december 2008 @ 13:03:09 #3
97685 YoWilly
No shit....sherlock
pi_63931138
Ga langs als het grafweer is...en kijk zielig/verkleumd!

Ik haalde... vroegah.....op die manier altijd wel wat meer binnen
Don't get shot....It hurts!!
pi_63931224
Vind dat altijd zo aandoenlijk, die kinderen die in de kou rondlopen met hun rode neus en dito wangetjes en hopen dat ze dan nog wat extra's krijgen.
Niet dat ik ze wat geef, maar oke.

Destijds (AD) wel een aardig bedrag mee opgehaald geloof ik, voor m'n leeftijd en een enkeling gaf me ook kerstkransjes en dat soort ongein mee.
Was altijd wel leuk en natuurlijk geirriteerd als je niets kreeg.
pi_63931234
Soms geven oudere mensen best wel veel, soms krijg je gewoon 5 euro of 10 euro. Of wat ik vaak meemaak dat ze geen kleingeld hebben dan maar een 5je.

Vorig jaar in totaal bijna 500 euro opgehaald
pi_63931337
Jammer dat je van de TNT nooit mocht aanbellen als je de post bezorgde.
pi_63931379
O ja, dat geneuzel begint ook weer.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_63931414
Ik doe het altijd met een vriend samen, dan is er teminste ook een beetje lol aan..
Als het goed is krijg ik de kaartjes vandaag of zondag
pi_63931478
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Toen ik nog 'klein' was had ik geen idee dat het raar was om om 22:00 mensen uit bed te bellen voor me kaartjes. Na 3x iemand wakker te hebben gebeld toch maar naar huis gegaan.
Zelfs na 19:00 deden sommige mensen de deur al niet meer open, sta je dan
pi_63931868
Ik ging altijd rond etenstijd op een regenachtige dag, haalte toch altijd wel meer als 200 euro op
pi_63931961
shit maar ff wat euro,s apart leggen voor de bedelaars
  donderdag 11 december 2008 @ 13:36:50 #12
86072 thatsme
and That's you!
pi_63931978
of mensen langs de deur gaan met rommel (reclame, gratis krantjes) waar we niet om gevraagd hebben en dan hopen dat we ze daar ook nog dankbaar voor zijn
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_63932046
Haha, leuke tijd was dat altijd. Liep NRC Handelsblad, 80 krantjes en meer dan 400 gulden ophalen. Lijstje bijhouden wie we al gehad hadden en wat ze gegeven hadden.

Ojah, tegenwoordig krijgt alleen de bezorger van de Donald Duck een fooi, meestal een euro of vijf, dat is het enige blaadje waar ik om vraag. En deze wordt ook altijd keurig bezorgd, geen vouwen of kreuken.
  donderdag 11 december 2008 @ 13:39:41 #14
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_63932070
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:36 schreef Sorella het volgende:
shit maar ff wat euro,s apart leggen voor de bedelaars
Inderdaad. Maar niet te veel, want ik heb dit jaar al een aantal kranten niet of veel te laat gekregen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_63932136
Ik stuur altijd mijn hond op ze af.
pi_63932156
Mooi dat ze weer komen, kan ik eindelijk dat klootzakje dat de folders niet in de brievenbus gooit maar ze in de regen voor mijn deur pleurt eens vriendelijk toespreken.
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
pi_63932276
Aan iedereen die rondgaat met die kutkaartjes:
Mensen die géén krant van jullie krijgen, die er dus niet op geabonneerd zijn, willen ook geen geld geven aan jullie!
Vorig jaar stond er zo'n joch voor m'n deur: "Hoi, ik breng de Volkskrant rond en ik wens u fijne feestdagen."
Ik: "Dank je wel." en kijk 'm aan, terwijl hij mij verwachtigingsvol aankijkt.
Ik: "Verder nog?"
Hij: "nou, ik hoopte dat u iets voor me had."
Ik: "Joh, ik ben helemaal niet geabonneerd op de Volkskrant en dan verwacht je geld van me? Ja daahaag." *klap* deur dicht
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_63932301
Vorig jaar was een vrouw bang geworden en dacht dat ik een inbreker was..
pi_63932339
Tja, kaartjes.
Voor je ochtend/avonddagbladbezorger, maand/weekblad-bezorger kan ik me het wel voorstellen. Zij staan toch in weer en wind klaar om je blaadje te bezorgen.

Nu komen ook de reclameblaadjesbezorgers langs... komen ze het hele daar mijn deurmat vervuilen en nu kost het me nog geld ook.
So we just called him Fred too
  donderdag 11 december 2008 @ 13:53:34 #20
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_63932433
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:49 schreef Cothen het volgende:
Tja, kaartjes.
Voor je ochtend/avonddagbladbezorger, maand/weekblad-bezorger kan ik me het wel voorstellen. Zij staan toch in weer en wind klaar om je blaadje te bezorgen.

Nu komen ook de reclameblaadjesbezorgers langs... komen ze het hele daar mijn deurmat vervuilen en nu kost het me nog geld ook.
Investeer hetgeen je bespaart door ze niks te geven in een nee/nee sticker. Scheelt weer wat troep op de deurmat.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_63932459
Toen ik folders rondbracht, heb ik een keer gelopen. Ik heb toen zo'n 150 gulden opgehaald.
Eigenlijk wilde ik helemaal niet gaan, ik haatte het om die dingen te bezorgen, en dan ook nog eens aan de deuren leuren voor geld.... maar mijn moeder haalde me over toch te gaan.
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:49 schreef Cothen het volgende:
Als je 't zo'n probleem vind, plak dan een NEE/NEE sticker op of jammer niet zo.
pi_63932546
Als je die krantjes en folders niet wilt plak dan een sticker op je brievenbus.

Ik had trouwens ook een keer een meisje aan de deur van een huis aan huis blad wat dat jaar heel slecht bezorgt was. Dus ik zeg dat ik alleen geld wil geven als ik tevreden ben over de bezorging en dat ik dat dus niet was omdat hij bijna nooit bezorgd was. Meldt ze dat dat haar voorganger was. Wilde zij dus terwijl ze nog maar net een paar weken kranten bezorgde geld hebben. DIe heb ik dus weer weg gestuurd met de mededeling om het jaar daarna nog maar eens terug te komen en als ik tevreden was ze dan geld kreeg.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_63932595
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Investeer hetgeen je bespaart door ze niks te geven in een nee/nee sticker. Scheelt weer wat troep op de deurmat.
Jammer genoeg houden ze zich niet altijd aan zo'n NEE/NEE sticker.. bij mij, met zo'n sticker, wordt nog regelmatig die shit naar binnen geduwd.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_63934223
Ik haalde daar toch destijds in die 2 jaar altijd 2x mijn maandloon extra mee
pi_63940533
Ik kreeg 40 euro (;e) per maand, en met oud en nieuw makkelijk 300. Hoezo scheef.

Dit jaar krijgt de AD jongen wel geld, en de tijschriftenbezorger ook, en de rest kan de tyfus krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')