Dit gaat je minstens 10 boze reacties van Koos Spee-haters, zelf uiteraard allemaal profcoureurs, opleveren, Dago.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op een normale snelweg met, weliswaar rustig, gewoon verkeer ook op de weg?
Dan ben je niet stoer maar een lompe eikel en een accident waiting to happen, iemand kijkt achter zich, ziet niets of schat de snelheid verkeerd in (want niemand verwacht dat er een vliegtuig langskomt op ooghoogte), haalt in en wordt anaal genomen door een Lamborghini.
Hey, als ze het regelen dat ze een stuk weg vrij hebben om hard te scheuren met die bak, zoals tijdje terug over de afsluitdijk, prima. Dan vind ik het alleen maar brandstofmisbruik.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Dit gaat je minstens 10 boze reacties van Koos Spee-haters, zelf uiteraard allemaal profcoureurs, opleveren, Dago.
Alleen in Nederland hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 18:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op een normale snelweg met, weliswaar rustig, gewoon verkeer ook op de weg?
Dan ben je niet stoer maar een lompe eikel en een accident waiting to happen, iemand kijkt achter zich, ziet niets of schat de snelheid verkeerd in (want niemand verwacht dat er een vliegtuig langskomt op ooghoogte), haalt in en wordt anaal genomen door een Lamborghini.
Met 219 mph ga je toch ķets sneller dan de snelheidslimiet.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:40 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Alleen in Nederland hoorIn Duitsland hebben automobilisten de slaap wel uit
Valt mee, zelfs als ik 240 rijd, word ik regelmatig ingehaald of ik stilsta. In Duitsland gaat dat allemaal prima, in Nederland schieten ze je al af als je 130 rijdtquote:Op donderdag 11 december 2008 19:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met 219 mph ga je toch ķets sneller dan de snelheidslimiet.
En hij haalt zelf al auto's in die hij niet eens had gezien tot hij er voorbij was. Laat staan de mensen in die auto, als je verwacht dat iemand zich aan de limiet houdt of er een beetje overheen gaat schat je het toch anders in dan iemand die met 230 kilometer boven de snelheidslimiet aan komt vliegen.
Offtopic, maar wel leukquote:Op donderdag 11 december 2008 15:06 schreef AlphaOmega het volgende:
Oh, en over dom gesproken, het is ongelofelijk of ongelooflijk. Jouw variant is fout, sukkel.
max? Kennen we nietquote:Op donderdag 11 december 2008 19:56 schreef Dagonet het volgende:
Ja, en wat is de maximum snelheid op die weg?
Iedereen die denkt dat snel rijden in een snelle auto te maken heeft met stoer doen of patsgedrag, heeft duidelijk zelf nog nooit in een echte auto geredenquote:
Dat moet je tegen de verzekering zeggen als je iets hebt geregeld. Oh wacht, dat gebeurt jou nooooooitquote:
Vandaar ook je cool smiley in je vorige post over het niet kennen van maximale snelheid.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:18 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Iedereen die denkt dat snel rijden in een snelle auto te maken heeft met stoer doen of patsgedrag, heeft duidelijk zelf nog nooit in een echte auto gereden
Die keert gewoon uitquote:Op donderdag 11 december 2008 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet je tegen de verzekering zeggen als je iets hebt geregeld. Oh wacht, dat gebeurt jou nooooooit
Uhu, omdat doorrijden erg lekker isquote:Op donderdag 11 december 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaar ook je cool smiley in je vorige post over het niet kennen van maximale snelheid.
Precies, en dat weet iedereen die op die weg gaat rijden. Dan nog is 355 een beetje heel erg overdreven maar iedereen weet dat het kįn gebeuren.quote:
Een motorfiets die 300 echte kilometers per uur rijdt geeft op zijn teller 320km/h aan. Dit enkel door de slip van de band, ja banden slippen, altijd. Hoe hoger de weerstanden (met name luchtweerstand) hoe meer slip. Tot 20% slip zit je in een stabiel gebied, daar boven begin je grip te verliezen. Daarnaast heb je ook nog gewoon domweg afwijking, die altijd naar boven is overigens.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:21 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Owhja, want een TomTom is wel 100% preciesTuurlijk heb je iets kilometertellerafwijking, maar dat is misschien 5 kilometer per uur, heus geen 20 tot 50
En inderdaad, haal je 352 in je audi dan ben je stoer, in een Lambo is dat inderdaad lafjes
In Nederland zou ik et ook zeker niet doen, maar hardrijden is op zich niet zo gevaarlijk als men hier wil doen geloven. Nederlanders zijn overigens wel wat egoļstischer op de weg, Duitsers rijden minder op ego. Daarom is et daar wat veiligerquote:Op donderdag 11 december 2008 20:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Precies, en dat weet iedereen die op die weg gaat rijden. Dan nog is 355 een beetje heel erg overdreven maar iedereen weet dat het kįn gebeuren.
Op een 120 km/u weg niet. Dan hou je geen rekening met iemand die 100 meter per seconde komt aanscheuren.
En dit was niets anders dan patsgedrag, vandaar namelijk ook de website 205mph.com die ervoor was opgezet (sindsdien offline gehaald toen de politie hevige interesse toonde, het filmpje is een jaar oud).
Ik zeg niet dat doorrijden slecht is, maar 3x de max snelheid is vragen om problemen. Dat heeft weinig met huilie te maken maar met verkeersinzicht.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:27 schreef MrTorture het volgende:
[..]
In Nederland zou ik et ook zeker niet doen, maar hardrijden is op zich niet zo gevaarlijk als men hier wil doen geloven. Nederlanders zijn overigens wel wat egoļstischer op de weg, Duitsers rijden minder op ego. Daarom is et daar wat veiliger
Dan merk je pas dat je een geest bent als je achterom kijkt en je eigen wrak achter een dikke peiler ziet liggen.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
...
Maar iemand die op een openbare weg met 350 km per uur gaat scheuren mag wat mij betreft met diezelfde snelheid tegen de pijlers van een overweg.
Bron? Laat maar zien hoeveel procent de afwijking is van een Lamboquote:Op donderdag 11 december 2008 20:26 schreef Youp het volgende:
[..]
Een motorfiets die 300 echte kilometers per uur rijdt geeft op zijn teller 320km/h aan. Dit enkel door de slip van de band, ja banden slippen, altijd. Hoe hoger de weerstanden (met name luchtweerstand) hoe meer slip. Tot 20% slip zit je in een stabiel gebied, daar boven begin je grip te verliezen. Daarnaast heb je ook nog gewoon domweg afwijking, die altijd naar boven is overigens.
Geloof je het niet? Kijk maar naaaaaaaaaa
"I drive my child to school on this road every day" door een USA-muts. Alsof ze het in de spits doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:20 schreef j0rrit het volgende:
http://www.autoblog.nl/ar(...)ielago-the-aftermath
Typisch Amerikaans he.. Ze hebben zelfs geen 1 auto ingehaald (of wel?)quote:Op donderdag 11 december 2008 21:36 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Bron? Laat maar zien hoeveel procent de afwijking is van een Lambo
[..]
"I drive my child to school on this road every day" door een USA-muts. Alsof ze het in de spits doen.
Ik mag het niet zeggen, maar ik vind het er nog redelijk veilig uitzien
Misschien door Nederlandse verzekeraars, ik blijf gewoon volledig verzekerd, ongeacht de snelheid. Volgens mij is et wel zo dat de aansprakelijkheid meer bij mij ligt als de snelheid echt onverantwoord was (bv 240 langs een file of over een knooppunt jakkeren). Maar je blijft verzekerd.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:33 schreef Pheno het volgende:
Op de autobahn was er overigens een snelheid waar je niet meer volledig verzekerd was, dus of ze altijd uitbetalen weet ik niet zo zeker. Je eigen auto zou nog eens niet volledig vergoed kunnen worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |