abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68643693
Bayern is een kans die hij niet moet laten schieten. Natuurlijk gaat dat nooit goed aflopen, maar oh wat gaan we genieten. Gegarandeerde topTV. De fameuze persconferentie van Trap zal verbleken bij die van Von Gaal.
pi_68643751
Een Van Gaal die schuimbekkend in het Duits buldert is eigenlijk ook te mooi om waar te zijn.
pi_68643782
Van Gaal zou bij Ajax de zelfde rol moeten vervullen als van Basten en dan wel goed.

Maar Scheringa laat hem zeker niet gaan, naar een concurent in eigen land, daar zit ook veel oud zeer volgens mij, jammergenoeg.
  maandag 4 mei 2009 @ 01:44:51 #204
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68643795
quote:
Op maandag 4 mei 2009 01:38 schreef Radegast het volgende:
De fameuze persconferentie van Trap zal verbleken bij die van Von Gaal.
Dat wordt echt epic.
pi_68645772
quote:
AZ wacht op duidelijkheid Van Gaal
Door MARCEL VAN DER KRAAN
ALKMAAR - De directie van AZ wil binnen tien dagen van trainer Louis van Gaal te horen of deze komend seizoen nog in Alkmaar is, vertrekt naar een buitenlandse club of er een tweede baan naast neemt als bondscoach. Die duidelijkheid wil de coach van de landskampioen zelf ook zo snel mogelijk geven.

Van Gaal staat concreet in contact met twee clubs. Dat zou gaan om het Engelse Sunderland en het Duitse Bayern München. Daarnaast ligt er een aanbieding op tafel van de Belgische voetbalbond.

De leiding van AZ wil graag weten waar het aan toe is, vooral met het oog op de opvolging van Van Gaal. Co Adriaanse, die moet vertrekken bij Red Bull Salzburg, is nu nog beschikbaar. Hij is de man die het beste in het huidige plaatje van AZ past. Maar hoe langer het duurt voordat er duidelijkheid is over de toekomst van Louis van Gaal, die te kennen heeft gegeven dat hij nog grotere ambities heeft, hoe groter het gevaar wordt dat AZ niet de ideale opvolger vindt.

Teammanager Uli Hoeness bevestigde afgelopen weekeinde Van Gaal bovenaan het lijstje staat van Bayern Munchen. ,,Van Gaal is een van de kandidaten die onze interesse heeft,’’ aldus Hoeness. Volgens de Duitse media, die in Enschede bij de uitwedstrijd van AZ tegen Twente al ruim aanwezig waren, is er al een lijn met de trainer. Volgens de Süddeutsche Zeitung zou enkel de handtekening van Van Gaal nog ontbreken. In Studio Voetbal werd zondagavond bovendien gemeld dat Frank de Boer en Shota Arveladze als assistenten meegaan naar de club uit München.

Hoeness vindt dat de nieuwe coach in elk geval goed Duits moet kunnen spreken. ,,Het is een enorme handicap als de trainer zijn ideeën constant via een vertaler moet overbrengen.’’ Van Gaal liet gisteren blijken dat zijn Duits uitstekend is. Al wilde hij in Enschede niet op de serieuze interesse van Bayern München ingaan.’’ Club-president Franz Beckenbauer zei eerder al gecharmeerd te zijn van Van Gaal.

De Belgische voetbalbond wacht intussen af of men nog een kans maakt op de handtekening van Van Gaal. De Nederlander Cees Wijburg bracht beide partijen recent bij elkaar en de Belgen hopen dat hij Van Gaal kan overhalen om een totale reorganisatie uit te voeren bij de bond en de Rode Duivels.

Het Engelse Sunderland lijkt op papier een outsider, maar de Premier League-club heeft een schatrijke Amerikaanse eigenaar (a la Dirk Scheringa) met enorme ambities. De club wil in het noorden van Engeland boven Newcastle United en Middlesbrough uitstijgen en heeft daarvoor miljoenen beschikbaar. Sunderland is op dit moment het AZ van Engeland, waar Van Gaal voor een totale revolutie kan zorgen. (ANP)
  maandag 4 mei 2009 @ 09:18:48 #206
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68645891

Bild
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 4 mei 2009 @ 09:21:23 #207
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_68645935
Moet ie niet willen.
  maandag 4 mei 2009 @ 10:04:14 #208
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_68646749
Ik kijk uit naar de persconferenties , maar ik zou het dom vinden van Louis als ie naar Bayern gaat.
><(({°>
  maandag 4 mei 2009 @ 10:11:41 #209
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68646914
quote:
Louis van Gaal staat op een schaduwlijst van Real Madrid inzake de opvolging van Juande Ramos als hoofdtrainer. De oefenmeester van AZ, die ook kan kiezen uit Bayern München, Sunderland en België, wordt samen met Rafa Benítez gezien als hoofdkandidaat. Real Madrid is bereid om Benítez voor vijftien miljoen euro los te weken bij Liverpool. Een andere kandidaat is Luis Aragonés (Fenerbahçe). (AS)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68650276
Ik heb niet het idee dat Van Gaal echt goed kan omgaan met vedettes, zijn methode werkt volgens mij alleen bij jonge bedeese talenten die netjes naar Louis luisteren
٩๏̯͡๏)۶
pi_68651414
quote:
AZ-voorzitter Scheringa: 'We houden Van Gaal aan contract'
Datum: 4-mei-2009 11:18

Door Edwin Struis

EXCLUSIEF - Bayern München en Louis van Gaal hoeven niet te rekenen op enige medewerking van de kant van de AZ-leiding waar het gaat om voortijdige ontbinding van het contract van de AZ-trainer. “Louis heeft een doorlopend contract tot 2010 en daar houden we hem aan,” aldus voorzitter/eigenaar Dirk Scheringa tegenover Sportweek.

“Een constellatie waarin hij naast AZ een land coacht, zoals België, is bespreekbaar voor ons, een vertrek naar een andere club is dat niet. Ik ben er ook niet bang voor, omdat Van Gaal een principiële man is die altijd zijn contracten nakomt en uitdient.”

Geruchten als zou de oefenmeester al in onderhandeling zijn met de Duitse recordkampioen hebben Scheringa nog niet bereikt. “Wij zijn niet benaderd door Bayern München en ook Louis heeft niet aangegeven onder z’n contract uit te willen. Maar als hij met dat verzoek komt, willigen we het niet in. De spelers en wij willen de Champions League in met Louis van Gaal, een transfer naar Bayern is onbespreekbaar.”
  maandag 4 mei 2009 @ 12:27:47 #212
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68651485
Als Van Gaal weg wilt gaat Van Gaal weg. Een contract in de voetballerij is toch niks waard.
  maandag 4 mei 2009 @ 14:10:24 #213
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68654632
Dit word nog een mooie soap. Let maar op...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 4 mei 2009 @ 14:12:13 #214
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68654678
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:27 schreef Kopbal het volgende:
Als Van Gaal weg wilt gaat Van Gaal weg. Een contract in de voetballerij is toch niks waard.
Inderdaad.
Helemaal als een grote club als Bayern Munchen langs komt. Dan is hij gewoon vertrokken.
pi_68654728
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:10 schreef fuckbuddy het volgende:
Dit word nog een mooie soap. Let maar op...
Dat gevoel heb ik ook ja. Ik denk dat hij naar Bayern gaat, al zou ik het dom vinden.
pi_68654743
Ah Scheringa gaat weer de clown uithangen.

Let the soap begin.

*popcorn pakt.
pi_68654797
zou wel leuk zijn als hi weggaat

kan co weer terugkomen
  maandag 4 mei 2009 @ 14:21:09 #218
6941 APK
Factual, I think.
pi_68654927
quote:
Op maandag 4 mei 2009 01:38 schreef Radegast het volgende:

Bayern is een kans die hij niet moet laten schieten. Natuurlijk gaat dat nooit goed aflopen, maar oh wat gaan we genieten. Gegarandeerde topTV. De fameuze persconferentie van Trap zal verbleken bij die van Von Gaal.
Dat gaat nog lastig worden.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 4 mei 2009 @ 14:23:54 #219
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68655006
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:21 schreef APK het volgende:

[..]

Dat gaat nog lastig worden.

pi_68655110
pi_68655264
Lol
Die stem
pi_68655463
Ah, Dirk krijgt het weer warm onder het gat. Dan maakt hij van die rare sprongen en wordt ie link.
That's all folks!
  maandag 4 mei 2009 @ 14:56:06 #223
148059 Pritt
Atheïst
pi_68656093
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, Dirk krijgt het weer warm onder het gat. Dan maakt hij van die rare sprongen en wordt ie link.
Louis heeft al een sticker voor op zijn bumper besteld.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 4 mei 2009 @ 15:34:54 #224
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_68657421
Dirk is wel vrij stellig. Ben benieuwd
pi_68667726
quote:
Van Gaal: Moet wat meer Duits leren
Door EDWIN WINKELS

BARCELONA - Louis van Gaal heeft AZ-voorzitter Dirk Scheringa beloofd enkele dagen niets te zeggen over de interesse van Bayern München en andere buitenlandse clubs of bonden. Maar, zo liet hij maandag in een interview in Spanje weten, misschien moet hij al wel Duitse lessen nemen.

Het Catalaanse radiostation Com Ràdio belde Van Gaal om zijn mening te vragen over het huidige FC Barcelona en de 6-2 zege bij Real Madrid. ,,Het grote verschil is dat Real geen team is en Barcelona wel,” zei hij.

Hij zei trots te zijn op het kampioenschap met AZ. ,,Het is alsof je met Numancia Spaanse kampioen wordt,” aldus Van Gaal, die erkende dat die triomftocht met AZ belangstelling voor hem heeft gewekt in het buitenland.

,,Er zijn veel geruchten, maar ik heb mijn voorzitter beloofd er voorlopig niets over te zeggen. Het is beter even enkele dagen te laten verstrijken, maar misschien moet ik toch al wat meer Duits leren,” was zijn uitsmijter.

"It's a deal, it's a steal, it's the Sale of the fucking Century!"

Dirk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')